کتاب مجموعه کتاب های سعادت

Book of Bliss
کد کتاب : 7367
مترجم :
شابک : 978-9642368464
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی مجموعه کتاب های سعادت اثر رندی گیج

کتاب پیش رو مجموع پنج کتاب کاربردی و راهگشا از رندی گیج نویسنده و سخنران انگیزشی معروف اهل ایالت ویسکازین است که با بهره از تجربیات خود، رازهایی از موفقیت و سعادت را به زبانی ساده و گام به گام در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

کتاب مجموعه کتاب های سعادت

رندی گیج
رندی پل گیج (زاده 6 6 آوریل 1959) نویسنده و گوینده انگیزشی آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن کتابهای خودیاری و سخنرانی در مورد موفقیت و سعادت شناخته شده است.گیج توسط مادرش متولد و بزرگ شده است. وی پس از اتهام سرقت مسلحانه در سن 15 سالگی به منظور تأمین بودجه معامله مواد مخدر، را از دبیرستان مدیسون غربی اخراج شد و مدتی در زندان نوجوان مشغول خدمت بود. در سال 1975 با مشروط آزاد شد، وی به میامی، فلوریدا نقل مکان کرد و به عنوان ظرفشور در خانه پنکیک با حداقل دستمزد کار کرد و در سن 16 سالگی به عنوان مدی...
نکوداشت های مجموعه کتاب های سعادت
رندی محل زندگی و محل کارش را تغییر داد. معاشرت با دوستان قربانی اش را متوقف کرد. البته این کار بدون ناراحتی و احساس گناه نبود. یک شب تلفنش زنگ خورد: گرگ، دوست قدیمی اش بود که با عصبانیت گفت: «تو می گفتی که یک مسیحی خوب هستی، اما همیشه من و بقیه را قضاوت کردی. تو حالا خیلی ثروتمندی، فراموش کردی از کجا آمده ای و بقیه به اندازه تو خوش شانس نیستند. خدا به تو لطف کرده و حالا تو کسانی را که به اندازه تو خوشبخت نیستند فراموش کرده ای.» رندی نفس عمیقی کشید و لبخند زد. گرگ کار همیشگی اش را می کرد، قبلا هم روشش جواب داده بود؛ اما این بار نه. حرف های گرگ در گوش رندی به این شکل ترجمه می شد: «رندی، من از مسیحیت و باورهایت سوء استفاده می کنم. من تصمیمات اشتباه زیادی گرفته ام. حق فرزندی را پرداخت نکرده ام، سر کارم حاضر نشدم و اخراج شدم، ماشینم را خراب کرده ام و در حالی که تو هفتاد ساعت در هفته کار کردی، من تا اندازه ای کار کردم که زندگی ام بگذرد تا بتوانم روزی شش ساعت تلویزیون نگاه کنم. حالا تو این همه چیز داری و من هیچ ندارم. تو زندگی خوب داری و من ندارم. با یادآوری اینکه تو یک مسیحی هستی، من امیدوارم تو را تحریک کنم تا باز هم به من قرض بدهی و ما هردو می دانیم که این قرض هرگز پرداخت نمی شود، درست مثل سه مورد قبلی. با یادآوری اینکه همه چیز تو به سبب خوش شانسی است، تورا قانع می کنم که زندگی با من بد کرده است و درواقع پول تو را می دزدم.»

قسمت هایی از مجموعه کتاب های سعادت (لذت متن)