کتاب جذب کننده ی حرفه ای

Super Attractor
کد کتاب : 30414
مترجم :
شابک : 978-6227201024
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

ابر جاذب
Super Attractor
روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان
کد کتاب : 28755
مترجم :
شابک : 978-6226573818
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

جذب کننده نخبه
Super Attractor
کد کتاب : 45897
مترجم :
شابک : 978-6229595251
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ابر جاذب اثر گبریل برنستین

"ابر جاذب" یا "روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان" از "گبریل برنستین" اثری است که گام های اساسی برای هم تراز کردن خودتان با جهان را، بیشتر و بهتر از هر وقت دیگری در اختیارتان قرار می دهد. "گبریل برنستین" اظهار می دارد که همیشه می دانسته یک وجود غیرمادی، ماورای قدرت بینایی او حضور دارد و تمام زندگی اش به ندای این وجود معنوی گوش داده و از آن به عنوان منبع خیر و نیکی بهره برده است. او معتقد است اینکه ما آن را چه می نامیم حائز اهمیت نیست اما وصل شدن به این منبع لایزال ضروری است. "ابر جاذب" اثری است برای ایجاد این پیوند و ارتباط در زندگی روزمره ی شما.
در صفحات "ابر جاذب" خواهید خواند: با تمرینات خود، از دست و پا زدن رها شده و آن گاه که راحتی بر شما مستولی شد، یک زندگی معنوی همیشگی داشته باشید. قدم هایی برای ایجاد یک حیات سرشار از هدف، شادی و آزادی بردارید. هر روز با دیدن معجزات کوچک به حس شگفتی دست پیدا کنید. گذشته را رها کرده و بدون ترس از آینده زندگی کنید. به منبع بی نهایتی از فراوانی، لذت و سلامتی که حق طبیعی شماست تکیه کنید. درخشش بیشتری را به زندگی خود و جهان اطراف خود هدیه کنید.
"ابر جاذب" یا "روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان" یک سفر برای یادآوری این حقیقت است که قدرت واقعی شما در چیست. "گبریل برنستین" به شما می آموزد که چطور زندگی مورد علاقه ی خود را ایجاد کنید، جریان زندگی را بپذیرید و چیزهای جالب را جذب کنید. مهم تر از همه این است که احساس خوبی بدست می آورید و وقتی حال شما خوب است، حس لذتی از حضور شما برای اطرافیانتان نیز ایجاد می شود. بعد از خواندن "ابر جاذب" شما ماهیت خود را به عنوان نیروی عشق در گیتی خواهید شناخت.

کتاب ابر جاذب

گبریل برنستین
گبریل برنستین، زاده ی 1 نوامبر 1979، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی است. بیشتر فعالیت های او با موضوعاتی همچون عشق به خویشتن، بخشش و داشتن نگرشی کل نگرانه نسبت به معنویت است. برنستین در سال 2009 توسط نیویورک تامیز به عنوان یکی از «آموزگاران نسل آینده» انتخاب شد.
قسمت هایی از کتاب ابر جاذب (لذت متن)
دریافته ام که نوشتن برای ارتباط با راهنماهایم تأثیر بسیار قدرتمندی دارد. معمولا در مراقبه ساکت می نشینم و دفترچه ام را هم کنارم می گذارم. قبل از اینکه مراقبه ام را شروع کنم، نیتم را بالای صفحه می نویسم. می نویسم: «سپاس گزارم ای راهنماهای حقیقت و شفقت برتر به خاطر راهنمایی روشنی که درمورد... به من هدیه می کنید.» برای سلامتی، زندگی مشترک، کسب وکار یا هرچیزی که می خواهم، ازشان تقاضای حمایت می کنم. سپس به آرامی و در سکوت خودم را به مراقبه می برم. در نقطه ای از مراقبه که متوجه اشاره ای ازسوی راهنماهای معنوی ام می شوم، قلمم را برمی دارم و آزادانه می نویسم. می گذارم قلمم جاری شود و هیچ چیز را بازنویسی نمی کنم. ظرف تنها چند لحظه زیباترین و عمیق ترین کلمات متولد می شوند. کلمات و افکاری که متعلق به ذهن من نیستند روی صفحه جاری می شوند. اغلب از بعضی از راهنمایی هایی که دریافت می کنم حیرت زده می شوم.