کتاب وابی سابی

Wabi Sabi
کد کتاب : 48439
مترجم :
شابک : 978-6222540494
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

وابی سابی
Wabi Sabi
کد کتاب : 53174
مترجم :
شابک : 978-6004056700
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 279
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

وابی سابی
Wabi Sabi
خرد ژاپنی ها برای یک زندگی کاملا ناقص
کد کتاب : 111830
مترجم :
شابک : 978-6222208691
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

وابی سابی
Wabi Sabi
کد کتاب : 136002
مترجم : رضا کیاراد
شابک : 978-6226847681
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وابی سابی اثر بث کمپتن

کتاب «وابی سابی» اثری نوشته ی «بث کمپتن» است که نخستین بار در سال 2018 منتشر شد. تعداد بسیار زیادی از انسان ها که از چالش های طاقت فرسای زندگی مصرف گرا و سرسام آور کنونی خسته شده اند، به منظور یافتن معنای زندگی خود، در حال روی آوردن به سنت های فرهنگی کهن هستند. «کمپتون» در این کتاب ارزشمند، مخاطبین را با «وابی سابی» آشنا می کند: مفهومی دگرگون کننده در سنت های زیبایی شناختی ژاپن که روشی کاملا جدید را برای نگاه به جهان پیرامون ارائه می دهد. «وابی سابی» که هم در «ذن» و هم در «مراسم چای ژاپنی» ریشه دارد، به مخاطبین یاد می دهد که زیبایی را در عدم کمال ببیند، ارزش سادگی را درک کنند، و ماهیت گذرای همه چیز را بپذیرند. کتاب «وابی سابی» سرشار از بینش هایی ساده و در عین حال ژرف است که به ما کمک می کند دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنیم و با خودمان مهربان تر باشیم.

کتاب وابی سابی

بث کمپتن
بت کمپتون یک کارآفرین برنده جایزه و نویسنده پرفروش کتاب Wabi Sabi است: خرد ژاپنی برای یک زندگی کاملاً ناقص، کریسمس آرام و سال نو مبارک، ما در این با هم هستیم و جوینده آزادی. کتاب های بث به 24 زبان ترجمه شده است، و به عنوان کتاب صوتی "باید گوش دهد" Apple iTunes در iTunes انتخاب شده و در مجلات TIME ، Vogue انگلیس ، The Telegraph ، Sunday Times Style و Psychologies Magazine توصیه می شود. بث دو مدرک زبان ژاپنی دارد و سالها زندگی و کار را در ژاپن گذرانده است، خانه ای که به عنوان خانه دوم خود می دا...
نکوداشت های کتاب وابی سابی
A transformative book.
کتابی دگرگون کننده.
Barnes & Noble

It teaches you how to find happiness right where you are.
این کتاب به شما یاد می دهد که خوشبختی را در جایی که هستید، بیابید.
Amazon Amazon

A joyful read.
اثری لذت بخش.
Globe & Mail

قسمت هایی از کتاب وابی سابی (لذت متن)
یکی از برگ های سرخ رنگ افرای ژاپنی را که لبه هایش چروک شده، برمی دارم. این برگ خشک و چروکیده، گنجینه ای است؛ مثل پشت دستان مادربزرگ. فضایی درون قلبم گشوده می شود. احساس می کنم همین الان هرچه بخواهم دارم. از صمیم قلب خشنودم اما گاه این احساس، رنگ اندوه نیز به خود می گیرد، زیرا می دانم این لحظه ی زودگذر هرگز برنمی گردد. دنیای وابی سابی همین است.

یکی از دروس اصلی وابی سابی پذیرش ماهیت حقیقی زندگی است: همه چیز ناپایدار، ناقص و ناکامل است. در این فصل می خواهیم به مفهوم پذیرش در ارتباط با خودمان و در ارتباط با گذشته، حال و آینده بپردازیم. امیدوارم در انتهای فصل احساس کنید تغییر کرده اید، از فشار تنش ها آزاد شده اید و در پی رها کردن «کمال» و پذیرش هر آنچه هست باشید، قدرت فردیتان اوج بگیرد و این نگاه تازه، دیدگاه شما را تغییر دهد.

زندگی، روابط، شغل، وضع سلامت، وضع مالی، دیدگاه ها، علایق، ظرفیت ها، مسئولیت ها و فرصت هایمان همیشه در حال تغییر هستند. گاهی یک تغییر چنان قابل توجه یا سریع است که آن را مانند بادی شدید کاملا احساس می کنید. گاهی هم تغییر جزئی و آهسته است، مانند گل نرگس که سرش را کم کم رو به خورشید بالا می برد و برای دیدنش باید خیلی دقت کنید. هیچ چیزی تا ابد کاملا ثابت نمی ماند. ما هم همینطور. وابی سابی به ما می آموزد ناپایداری، حالت طبیعی هر چیزی است. از آنجایی که تغییر حتمی است، تلاش برای حفظ گذشته یا حال، بی معنی و استرس زا است.