کتاب هدیه ی مخصوص تو

Your Special Gift
کد کتاب : 29225
مترجم :
شابک : 978-6006591834
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 31
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هدیه ی مخصوص تو اثر مکس لوکیدو

یک روز صبح مردم از خواب بیدار می شوند و متوجه می شوند که همه آنها هدایایی دریافت کرده اند. پانچینلو هدیه خود را باز می کند تا یک چکش پیدا کند. لوسیا یک قلم مو و مجموعه ای از رنگ ها را دریافت می کند. و هانس، نانوا، یک قاشق می گیرد. هیچ کس نمی داند چه کسی هدایا را فرستاده است. پانچینلو دوست دارد بسازد، لوسیا عاشق نقاشی است، و هانس از آشپزی لذت می برد.
این داستان به بچه ها نشان می دهد که چگونه خداوند به آنها هدیه خاصی داده است که می توانند برای خدمت به او استفاده کنند. کمک به دیگران یکی از ویژگی هایی است که در کودکان و نوجوانان بایستی از سنین پایین پرورش یابد.کمک کردن باعث می شود احساس همبستگی و ارتباط ما با دیگران بیش از پیش تقویت شود و به آرامش درونی ما کمک خواهدکرد.
برای کمک به دیگران راه های بسیاری وجود دارد. آموزش این موضوع که برای کمک به دیگران می توانیم از توانایی های ذاتی خود استفاده کنیم بسیار پر اهمیت است. در این داستان به این موضوع پرداخته شده است.

کتاب هدیه ی مخصوص تو

مکس لوکیدو
مکس لوکادو (زاده 11 11 ژانویه 1955) نویسنده و کشیش آمریکایی در کلیسای اوک هیلز (قبلاً کلیسای مسیحی اوک هیلز) در سن آنتونیو، تگزاس است.لوكادو در سن آنجلو، تگزاس، كوچكترين چهار فرزند جك و تلما لوكادو به دنيا آمد. او در اندروز، تگزاس بزرگ شد. پدرش کارگر میدان نفتی بود، در حالی که مادرش به عنوان پرستار خدمت می کرد.لوکادو در دانشگاه مسیحی Abilene شرکت کرد و در آنجا یک مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات جمعی دریافت کرد. در حالی که یک دانشجوی Abilene Christian بود، لوکادو با فروش کتاب از درب به درب با ب...