کتاب بهتر از همه

Best of All
کد کتاب : 40564
مترجم :
شابک : 978-6006591940
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بهتر از همه اثر مکس لوکیدو

بس استووال به معروف بودن مشهور است. آنها می گویند: "وقتی صحبت از ومیکس به میان می آید، او بهترین است." چه کسی است که نخواهد به باشگاه شگفت انگیز ومیکس بپیوندد؟ نکته مهم این است: فقط افراد ساخته شده از افرا می توانند به هم بپیوندند – بهترین چوب از بهترین جنگل.

اما پانچینلو نمی تواند بپیوندد زیرا از بید ساخته شده است. بس می گوید: بید چوب ضعیفی است. "هیچ کس نمی خواهد بید باشد." و پانچینلو تنها بید در آنجا است. همه به او نگاه می کنند، حتی دوستش لوسیا.

پانچینلو درسی ارزشمند می آموزد که الی منبت کار به او کمک می کند تا ببیند که او خاص است زیرا سازنده او را ساخته است – سازنده حتی چوب خود را انتخاب کرده است. این آخرین داستان از این مجموعه شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا خود پانچینلو شهر را شوکه می کند که چقدر خاص است.

کتاب بهتر از همه

مکس لوکیدو
مکس لوکادو (زاده 11 11 ژانویه 1955) نویسنده و کشیش آمریکایی در کلیسای اوک هیلز (قبلاً کلیسای مسیحی اوک هیلز) در سن آنتونیو، تگزاس است.لوكادو در سن آنجلو، تگزاس، كوچكترين چهار فرزند جك و تلما لوكادو به دنيا آمد. او در اندروز، تگزاس بزرگ شد. پدرش کارگر میدان نفتی بود، در حالی که مادرش به عنوان پرستار خدمت می کرد.لوکادو در دانشگاه مسیحی Abilene شرکت کرد و در آنجا یک مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات جمعی دریافت کرد. در حالی که یک دانشجوی Abilene Christian بود، لوکادو با فروش کتاب از درب به درب با ب...