کتاب حرف اضافی ممنوع!

Zip Your Lips
(راهنمای پدران و مادران در مختصر و مفید صحبت کردن با فرزندان)
کد کتاب : 30503
مترجم :
شابک : 978-9647184168
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حرف اضافی ممنوع! اثر دیل جاکوبس

آیا مدام سر فرزندانتان فریاد می زنید و بی فایده است؟ آیا تا به حال احساس کرده اید که دارید با دیوار صحبت می کنید؟ فرقی نمی‌کند شما والدینی هستید که به دنبال کمک می‌گردید یا فقط به اصلاح مهارت‌های فرزندپروری خود علاقه دارید، کتاب حرف اضافی ممنوع مملو از مثال‌هایی برای کودکان پیش‌دبستانی، مدرسه‌ای و نوجوان است که راه‌های کوتاه و مثبتی را برای مدیریت موقعیت‌هایی که رفتار مسئولانه و روابط شادتر را تشویق می‌کنند، پیشنهاد می‌کند. این کتاب که پر از نصیحت های خردمندانه است، انگاه موجزی ارائه می دهد که به بهبود شغل دشوار فرزندپروری کمک می کند. این راهنما که به‌عنوان پاسخی کاربرپسند برای والدین جهت ارتباط با فرزندانشان طراحی شده است، راه‌هایی را برای برقراری ارتباط موثر، نظم دادن محکم و در عین حال مثبت، و تشویق و توانمندسازی کودکان را نشان می‌دهد.
کتاب حرف اضانی ممنوع! درباره نحوه صحبت کردن با بچه هاست. تا پیش از این والدین تحکم آمیز و دستوری با بچه ها صحبت می کردند. اما پس از رد این نوع گفت وگو با بچه ها و عواقب رفتاری و تربیتی آن، والدین از ورطه ی تفریط به افراط افتادند و در برخورد با بچه ها چنان پرحرف شدند که بچه ها نسبت به آنها بی توجه شدند. این کتاب صحبت کردن صحیح با بچه ها را آموزش می دهد. اینکه چگونه خلاصه، صریح و محکم با بچه ها حرف بزنیم و نیز چرا ناسزاگویی و داد کشیدن بر سر بچه ها نه تنها تأثیری مثبت در آنها ندارد بلکه کودک را با مشکلات و دردسرهای مختلف مواجه می سازد.
با خواندن این کتاب، والدین باور می کنند که قرار نیست پدر و مادر صد در صد کاملی باشند، بلکه می توانند بهتر از اینکه هستند بشوند.

کتاب حرف اضافی ممنوع!