کتاب عشقها و خاطرات کلئوپاترا

The Memoirs of Cleopatra
کد کتاب : 30557
مترجم :
شابک : 978-9646092600
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 936
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب عشقها و خاطرات کلئوپاترا اثر مارگارت جرج

مارگارت جورج، رمان نویس پرفروش، پادشاهی پر زرق و برق کلئوپاترا، ملکه ی نیل را در این حماسه سرسبز، گسترده و با جزئیات فراوان زنده می کند.
خاطرات کلئوپاترا که با صدای خود کلئوپاترا گفته می شود، داستانی مسحورکننده از جاه طلبی، اشتیاق و خیانت در دنیای مصر باستان است که زمانی آغاز می شود که ملکه ی بیست ساله به دنبال قدرتمندترین مرد جهان، جولیوس سزار است. و به پایان نمی رسد تا زمانی که پس از جان سالم به در بردن از ترور سزار و شکست مرد دوم مورد علاقه اش، مارک آنتونی، به جای رژه در خیابان های رم، نقشه ی مرگ خود را می کشد.
این کتاب داستان کلئوپاترای هفتم را از ابتدای زندگی اش تحت حکومت پدرش بطلمیوس دوازدهم اولیت تا خودکشی نهایی او دنبال می کند. هنگامی که کلئوپاترا یک دختر جوان است، بطلمیوس توسط دو دختر بزرگش، کلئوپاترا ششم و برنیس، سرنگون می شود. او برای نجات تاج و تخت خود، به کمک رم نیاز دارد و بدهی کشورش را افزایش می دهد. کلئوپاترای هفتم به همراه پدرش فرمانروا نامیده می شود و پس از مرگ او، برادر جوانش بطلمیوس سیزدهم به جای او نامگذاری می شود. طبق سنت با او ازدواج می کند. بعدا بطلمیوس خواهرش را به توصیه مشاورانش سرنگون می کند. کلئوپاترا به دنبال جولیوس سزار در همان نزدیکی است. او در یک فرش پنهان می شود و خود را مخفیانه به او ارائه می کند و شروع به امتحان می کند. او عاشق می شود و...

کتاب عشقها و خاطرات کلئوپاترا

مارگارت جرج
مارگارت جورج رمان نویس تاریخی آمریکایی است که در زندگی نامه های داستانی حماسی تخصص دارد. او به دلیل تحقیقات دقیق و مقیاس بزرگ کتابهایش شناخته شده است. او نویسنده رمان های پرفروش The Autobiography of Henry VIII (1986)، Mary Queen of Scotland and the Isles (1992)، Memoirs of Cleopatra (1997)، Mary Called Magdalene (2002)، Helen of Troy (2006)، الیزابت اول (2011) ، اعترافات جوان نرو (2017) ، و جلال قبل از تاریکی (2018) است.چندین مورد از این رمان ها پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بودند و رمان کلئ...
نکوداشت های کتاب عشقها و خاطرات کلئوپاترا
A thrilling story...[Cleopatra's] 'memoirs' are vivid and enthralling. Read them
داستانی مهیج... کتابی واضح و جذاب. آن را بخوانید.
Washington Post Washington Post

[A] time machine...It's as if you lived there, walked the streets and counseled the Queen throughout her turbulent life.
[یک] ماشین زمان... انگار خودت در آنجا زندگی می کردی، در خیابان ها راه می رفتی و در طول زندگی پرتلاطم ملکه به او مشاوره می دادی.
Cincinnati Enquirer

قسمت هایی از کتاب عشقها و خاطرات کلئوپاترا (لذت متن)
«من سزار دیگری نمی خواهم. تو را می خواهم آنتونی و می خواهم به آنچه شایسته آن هستی برسی. به کم تر از تقدیرت راضی مباش.» «داری خیلی موضوع را بزرگ می کنی. تقدیر، مقام، شایستگی. اما من باید با واقعیات روبه رو شوم.» «آیا اتحاد با من این قدر نفرت انگیز است؟» خندید: «چطور می توانی چنین چیزی بگویی؟» «زیرا دایم می خواهی از آن بگریزی. مراقب باش وگرنه به اوکتاویان پیشنهاد اتحاد می دهم. او تشنه ی رسیدن به قدرت و افتخار است و تردید نخواهد کرد.» آنتونی نگران به نظر می رسید: «امیدوارم که حرفهایت شوخی باشد.»

گفتم: «یادت باشد که به تو چنین پیشنهادی کردم و تو نپذیرفتی.» از جا برخاستم و می خواستم از اتاق بیرون بروم. «نمی خواهم پیشنهادت را رد کنم، اما از نظر سیاسی…» «می دانم. عشق در جایی به پایان می رسد که سیاست آغاز می شود.»