کتاب سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند

Change Your Questions, Change Your Life
کد کتاب : 30790
مترجم : حمید میرغفوری
شابک : 978-6007152249
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

پرسش هایت را تغییر بده زندگی ات دگرگون خواهد شد
Change Your Questions, Change Your Life
(10 روش قدرتمند برای زندگی و کار)
کد کتاب : 117675
مترجم :
شابک : 978-6006544069
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 201
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند اثر ماریل آدامز

سوالاتی که برای ما در طول زندگی مطرح می شوند در چگونگی گوش دادن ، رفتار کردن ، فکر کردن و ایجاد ارتباط با یکدیگر بستگی دارد.
در واقع هر کاری که فکر می کنیم و انجام می دهیم به نوعی با سوالاتی که برای ما ایجاد می شوند در ارتباط است. سوالات ما را به مناطق جدیدی سوق می دهد. با سوالاتی که در طول روز با آنها مواجه می شویم می توانیم خود را بهتر بشناسیم. آیا به راستی با تغییر سوالاتمان می توانیم بینش خود را درباره زندگی تغییر دهیم؟

کتاب «سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند» به خوانندگان نشان می دهد که چگونه سوالاتی را که می توانند آنها را به موفقیت برساند ، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای ، به طور مداوم انتخاب کنند. این روش نوآوری را تحریک می کند ، بهره وری را تسریع می کند و روابط سودمندتری ایجاد می کند.

ماریل آدامزرئیس و مدیر عامل موسسه تحقیق و مبتکر روش شناسی تفکر بر اساس سوالات است.

راهکارهای قدرتمندی که این کتاب ارائه می دهد عملی و در عین حال ساده هستند. و به خوانندگان راهنمای گام به گام تکنیکی را ارائه می دهد که زندگی شخصی و شغلی آنها را متحول می کند. نتایج عالی واقعا با سوالات عالی آغاز می شوند

کتاب سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند

ماریل آدامز
ماریل آدامز (Marilee Adams) (متولد: 22 سپتامبر 1945) نویسنده، مربی اجرایی، تسهیلگر و سخنران حرفه ای آمریکایی است. او رئیس و بنیانگذار موسسه استعلام، مشاوره، مربیگری و سازمان آموزشی و مبدأ متدولوژی های QUESTION THINKING است.
نکوداشت های کتاب سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند
This insightful approach to business and personal problem-solving is so powerful that it is surely destined to have a major impact in the business world.
این رویکرد بصیرت آمیز به حل مشاغله های شخصی، چنان قدرتمند است که مطمئنا تصور می شود تأثیر عمده ای در دنیای تجارت داشته باشد.
Kathy Leech

“Marilee’s writings are by far the most profound articulation of the power of the question that I’ve come across. It’s true: we live in worlds our questions create.”
نوشته های آدامز بیان عمیق ترین سوالاتی است که با آن روبرو شده ام. درست است: ما در جهان هایی زندگی می کنیم که سوالاتمان ایجاد می کند.
David L. Cooperrider

“A wonderful contribution to the world of Action Learning!”
"این کتاب سهم فوق العاده ای در دنیای عمل دارد!"
Bea Carson

قسمت هایی از کتاب سوالاتت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند (لذت متن)
جوزف ادامه داد: “به یاد داشته باش، حالت قضاوت کننده دو چهره دارد، یکی قضاوت کننده نسبت به خودمان و دیگری نسبت به دیگران. نتایج کاملا متفاوت خواهند بود، ولی از یک دیدگاه قضاوتگر ناشی می شوند. ” اگر طرز فکر قضاوت کننده روی خودمان متمرکز شود، مثلا با سوالاتی مثل: چرا این قدر اشتباه می کنم؟ اعتماد به نفسمان را ضعیف می کنیم و حتی شاید احساس افسردگی کنیم. از طرف دیگر اگر با طرز فکر قضاوت کننده روی دیگران متمرکز شویم با سوالاتی مانند: چرا اطرافیانم این قدر احمقند؟ به سمت عصبانی شدن، حسرت خوردن و پرخاشگر شدن متمایل می شویم. در هر دو راه، به نوعی دچار تنش می شویم چه با خودمان چه با دیگران. وقتی حالت قضاوت کننده کنترل را در دست دارد، یافتن راه حل خلاقانه یا هر حس آرامشی ناممکن می شود. به همین دلیل بسیاری از تمرکزکنندگان از عبارات قضاوت / یادگیری استفاده می کنند، مخصوصا از نقشه ی انتخاب.