کتاب برندسازی برای اشخاص

Personal Branding
کد کتاب : 31086
شابک : 978-9644043482
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برندسازی برای اشخاص اثر امیر اخلاصی

"برندسازی برای اشخاص" اثری است از "امیر اخلاصی" که در آن تعریف مفصلی از برند شخصی را ارائه می‌دهد. هر فرد دارای مجموعه‌ی به خصوصی از توانایی هاست. برند شخصی یک ایده فوق العاده یا مجموعه ای از باورها و همچنین نگرشی است که برای دیگران، متفاوت و جذاب است. "برندسازی برای اشخاص" فرایندی است که از طریق آن خود را از رقبا متمایز می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که به آنان در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند. برند شخصی مستلزم شناسایی مخاطبان هدف، مانند بازاریابی محصول و شامل هر گروه از افرادی است که برای دستیابی به اهداف خود با آنها کار می‌کنید.
در "برندسازی برای اشخاص" به قلم "امیر اخلاصی" می‌آموزید که چگونه بازاریابان را جذب کنید. برند شخصی در زندگی شخصی و حرفه ای شما، چارچوبی را برای توسعه یک برنامه بازاریابی شخصی به جای رزومه ارائه می دهد.این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از تبلیغات و سایر رویکردهای بازاریابی برای ایجاد یک برند کلامی قوی برای خود و بیان افکار خود استفاده کنید. "برندسازی برای اشخاص" به شما نشان می‎دهد که چگونه می‎توانید ایده‌ی خود را با یک هوش بصری قوی برای خودتان پر کنید. اگر این کار را انجام دهید، مردم متوجه افکار شما می‌شوند و آنها را به خاطر می‌سپارند.
"امیر اخلاصی" در این اثر به شما می‌آموزد که چطور کنترل برند شخصی خود را به دست بگیرید، برای برجسته شدن به عنوان یک برند متمایز، فراتر از چارچوب فکر کنید، هرجا با فرصت تجاری روبرو شدید، دقیقا به هدف بزنید، بهترین طرح تجاری شخصی را برای خود پیدا کنید، با استفاده از اصول هویت گرافیکی، یک برند شخصی قدرتمند ایجاد کنید، از نمادها، لوگوها و طرح‌های گرافیکی برای جلب توجه به هویت نام تجاری شخصی خود استفاده کنید، قدرت اسامی، واژگان و عبارات را بدانید و به جای اطلاع‌رسانی ساده، یک سخنران موثر باشید.

کتاب برندسازی برای اشخاص

امیر اخلاصی
دکتر امیر اخلاصی مدرک MBA از دانشگاه صنعتی شریف دارد و دکترای خود را در گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران دریافت کرده است.او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است و علاوه بر تدریس در دانشگاه ها و موسسات به تالیف کتاب و مشاوره تخصصی در حوزه برندسازی می پردازد.
دسته بندی های کتاب برندسازی برای اشخاص
قسمت هایی از کتاب برندسازی برای اشخاص (لذت متن)
برندسازی، در واقع، یک «قدرت نرم» است. همانند اصولی که در مورد برندسازی در مورد محصول ذکر شده، در مورد اشخاص هم خیلی سخت است که فکر کنیم صرفا مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می توانند موجب موفقیت فرد شوند. خواه ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره مان تاثیرگذار است؛ چون بسیار مهم است که دیگران راجع به ما چه فکری می کنند.