کتاب سرعت اعتماد

The Speed of Trust
(آنچه همه چیز را دگرگون می کند)
کد کتاب : 58266
مترجم :
شابک : 978-9642440784
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 493
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب سرعت اعتماد اثر استیون کاوی

کتاب « سرعت اعتماد» (آنچه همه چیز را دگرگون می کند) نوشته « استیون کاوی» توسط انتشارات علمی منتشر شده است.
استفان ام آر کاوی، که به طور گسترده به عنوان یکی از مقامات پیشرو در مورد اعتماد در جهان شناخته می شود، اظهار می دارد که " اعتماد نادیده گرفته شده ترین، سوء تفاهم شده ترین دارایی برای فعال کردن عملکرد است. تأثیر آن، چه خوب و چه بد، چشمگیر و فراگیر است. این چیزی است که نمی توانید از آن فرار کنید.» خوشبختانه، این نیز چیزی است که می تواند موفقیت شخصی و حرفه ای شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد. چرا اعتماد کنیم؟این کتاب نگاهی بی‌سابقه و فوق‌العاده کاربردی به نحوه عملکرد اعتماد در هر معامله و هر رابطه ارائه می‌دهد - از شخصی‌ترین تا گسترده‌ترین و غیرمستقیم‌ترین تعامل. این به طور خاص نشان می‌دهد که چگونه می‌توان عمدا اعتماد ایجاد کرد تا شما و سازمانتان بتوانید از فرآیندهای کنترل و تعادل بوروکراتیک که اغلب به جای اعتماد واقعی استفاده می‌شوند، صرف نظر کنید.
این نسخه به روز شده در سال 2018 شامل پس‌گفتار روشن‌گری از نویسنده است که ده دلیل کلیدی را بررسی می‌کند که چرا اعتماد اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است - از جمله اینکه اعتماد چگونه ارز جدید دنیای امروز ما است.

کتاب سرعت اعتماد

استیون کاوی
استیون ریچاردز کاوی، زاده ی 24 اکتبر 1932 و درگذشته ی 16 جولای 2012، نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی بود.کاوی در یوتا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به ورزش بسیار علاقه مند بود اما به دلیل ابتلا به بیماری نتوانست ورزش را ادامه دهد. او در دانشگاه یوتا در رشته ی مدیریت تجاری تحصیل کرد. کاوی پس از آن، مدرک MBA خود را از هاروارد گرفت و در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی مطالعات دینی پرداخت. او سپس وارد عرصه ی تجارت و نویسندگی شد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.استیون کاوی سرانجام در...
نکوداشت های کتاب سرعت اعتماد
It's invaluable
این بسیار ارزشمند است
Spencer Johnson

A very interesting and enlightening read.
خواندنی بسیار جالب و آموزنده.
Larry King

قسمت هایی از کتاب سرعت اعتماد (لذت متن)