کتاب سرگرمی تا سرحد مرگ

Amusing Ourselves to Death
کد کتاب : 105874
مترجم :
شابک : 978-6227720655
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

زندگی در عیش مردن در خوشی
Amusing Ourselves to Death
(زوال فرهنگ در بستر عشرت، در عصر رسانه های تصویری)
کد کتاب : 31310
مترجم :
شابک : 978-9644235665
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی اثر نیل پستمن

چه اتفاقی می‌افتد وقتی رسانه و سیاست به شکلی از سرگرمی تبدیل شوند؟ از آنجایی که دنیای ما بیشتر و بیشتر شبیه رمان اورول 1984 می شود، راهنمای ضروری نیل پستمن برای رسانه های مدرن بیش از هر زمان دیگری مرتبط است.
بعید است که ترامپ تا به حال کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی را خوانده باشد، اما صعود او پستمن را شگفت زده نمی کرد. -سی ان ان
کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی در اصل در سال 1985 منتشر شد، جدل پیشگامانه ی نیل پستمن در مورد اثرات مخرب تلویزیون بر سیاست و گفتمان عمومی ما به عنوان کتاب قرن بیست و یکم که در قرن بیستم منتشر شده مورد استقبال قرار گرفت. اکنون، با پیوستن تلویزیون به رسانه‌های الکترونیکی پیچیده‌تر - از اینترنت گرفته تا تلفن‌های همراه و دی‌وی‌دی - اهمیت بیشتری پیدا کرده است. زندگی در عیش مردن در خوشی، نگاهی نبوی به این است که وقتی سیاست، روزنامه‌نگاری، آموزش و حتی مذهب تابع خواسته‌های سرگرمی می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد. همچنین طرحی برای بازپس گیری کنترل رسانه های ما است تا آنها بتوانند بالاترین اهداف ما را برآورده کنند.
«کتابی درخشان، قدرتمند و مهم. این کیفرخواستی است که پستمن وضع کرده است و تا آنجا که من می بینم، اتهامی غیرقابل انکار است.» – جاناتان یاردلی، دنیای کتاب واشنگتن پست
کتاب پستمن به هشت زبان ترجمه شده و حدود 200000 نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. در سال 2005، اندرو پسر پستمن این کتاب را در نسخه بیستمین سالگرد آن دوباره منتشر کرد.

کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی

نیل پستمن
نیل پستمن (به انگلیسی: Neil Postman) (زاده ۱۹۳۱ – درگذشته ۲۰۰۳)، منتقد، نویسنده، نظریه‌پرداز ارتباطات و استاد دانشگاه نیویورک بود.پستمن به مارس ۱۹۳۱ متولد شد. وی حدود مدت ۴۰ سال استاد علوم و فنون دانشگاه نیویورک بود. پستمن از منتقدان و صاحبنظران شهره در زمینه رسانه و تکنولوژی است.وی جوایز معتبر بسیاری دریافت داشته‌است. از جمله جایزه Christian Lindback، به خاطر کیفیت عالی در تدریس و آموزش و نیز جایزه جورج اورول (۱۹۸۷)، به دلیل بیان و قلم شفاف و روشن.
نکوداشت های کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی
I can’t think of a more prophetic, more thoughtful, more necessary – and yes, more entertaining – book about media culture.
من نمی توانم کتابی نبوی تر، متفکرانه تر، ضروری تر - و بله، سرگرم کننده تر - در مورد فرهنگ رسانه ای را تصور کنم.
Victor Navasky

A brilliant, powerful, and important book.
کتابی درخشان، قدرتمند و مهم.
Jonathan Yardley,

قسمت هایی از کتاب زندگی در عیش مردن در خوشی (لذت متن)