کتاب تائو، جوهر زندگی

Nourishing the Essence of Life
(رساله ی اسرار تائو)
کد کتاب : 31735
مترجم :
شابک : 978-6008283355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب تائو، جوهر زندگی اثر اوا ونگ

یک متخصص تائوئیست تفسیری خواننده پسند از آموزه های تائوئیست در مورد سلامت و طول عمر ارائه می دهد.

آموزه‌های تائوئیسم، سنت خرد بزرگ چین، در هر جنبه‌ای از زندگی، از جسمی گرفته تا معنوی اعمال می‌شود - و شامل آموزش در مورد همه چیز از سبک زندگی (زندگی با سادگی و اعتدال بهترین است) تا کار کیمیاگری درونی است که گفته می‌شود. منجر به طول عمر و جاودانگی شود.

در اینجا، ایوا وانگ سه متن کلاسیک در مورد درک تائو در جهان کلان جهان و جهان کوچک بدن را ارائه و توضیح می‌دهد که نمای کلی عالی از سه سطح سنتی آموزه‌های تائوئیستی - بیرونی، درونی و راز - ارائه می‌دهد. آموزه های بیرونی به درک تائو که در طبیعت و جامعه تجلی یافته است، مربوط می شود. آنها به راحتی برای افراد غیر عادی قابل دسترسی هستند و شامل فلسفه تائوئیستی طبیعت و انسانیت، توصیه هایی در مورد زندگی روزمره، و مقدمه ای مختصر به مراحل ابتدایی مراقبه تائوئیستی هستند. آموزه‌های درونی، تمرین‌کننده را با ساختار پرانرژی بدن انسان آشنا می‌کند و روش‌هایی را برای آرام کردن ذهن و پرورش انرژی درونی برای سلامتی و طول عمر معرفی می‌کند. آموزه های مخفی بالاترین سطح دگرگونی های کیمیاگری درونی را در بدن و ذهن برای رسیدن به جاودانگی توصیف می کند.

کتاب تائو، جوهر زندگی

اوا ونگ
اوا ونگ(EVA WONG) (متولد: 1951) یک محقق مستقل و تمرین کننده هنرهای تائوئیستی از سبک پیش از آسمانی و تبارهای واقعیت کامل است. وی كتابهای بسیاری در زمینه تائوئیسم و موضوعات مرتبط با آن را تألیف و ترجمه كرده است ، از جمله دوره كارشناسی ارشد در فنگ شویی ، قصه های جاودانان تائو و تائوئیسم: راهنمای اساسی.
نکوداشت های کتاب تائو، جوهر زندگی
Those interested in complex spiritual disciplines will rejoice in this volume.
علاقه مندان به رشته های معنوی پیچیده از این کتاب خوشحال خواهند شد.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب تائو، جوهر زندگی (لذت متن)
راه فرزانه دایره ای است، از این رو هیچ ردّی از خود در جهان نمی گذارد...

تائو سرمنشأ بیکران همه ی چیزها است تانو چه در طبیعت و چه در بشریت تجلی میکند آن گونه که در عالم صغیر و عالم کبیر به موازات هم حاضر است. چرا که تمامی چیزها از یک سرچشمه (تائو) آغاز میشوند و از قوانین و اصول یکسان پیروی میکنند بخار تائو" یا "نیروی حیاتی" گل آفرینش به همه ی چیزهای عالم گیاهان ،جانوران ،انسانها کوه ها، رودخانه ها، باد و غیره ارزانی شده است. اگر نیروی حیات در ما فراوان و قوی باشد، ما سالم خواهیم بود و اگر نیروی حیات در ما ضعیف باشد ما بیمار خواهیم گشت و اگر این نیرو به تمامی از هم پاشیده شود ما خواهیم مرد.