کتاب من دیگر ما (7جلدی)

Mane-Digare-Ma
کد کتاب : 31742
شابک : 978-6008031000
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1524
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 7

معرفی کتاب من دیگر ما (7جلدی) اثر محسن عباسی ولدی

"من دیگر ما" دوره ای است هفت جلدی به قلم "محسن عباسی ولدی"، که با نگاهی به اصول و مبانی دینی، تکنیک ها و مهارت های تربیت و پرورش فرزند در جهان کنونی را به روشی ساده و قابل درک به والدین می آموزد. هر کدام از جلدهای مجموعه ی "من دیگر ما" بر مساله ی خاصی در تربیت کودک متمرکز شده اند و به طور کلی این هفت جلد در کنار هم، یک مجموعه ی راهبردی و کامل را در اختیار پدر و مادرها قرار می دهند.
جلد نخست این مجموعه تحت عنوان "جوجه های رنگی و بچه های فرنگی"، به مسائل و مشکلات تربیت فرزند در دنیای امروز می پردازد. در این جلد بر تاثیر رفتار والدین در پرورش کودک سخن گفته می شود و نشان می دهد که چطور تصاویر دریافتی از رفتار پدر و مادر در روحیات و خلقیات فرزند اثر می گذارد. جلد دوم به نام "خارهای گل شده و گل های خارشده"، اثرات محبت در تربیت فرزند را به تصویر می کشد و جلد سوم که "پرنده های در قفس و کودکی های نارس" نام دارد، نقش بی بدیل آزادی را در تربیت آن ها نشان می دهد. "بازی های عسلی و عسل های بدلی" عنوان جلد چهارم این مجموعه است و همانطور که از نام آن بر می آید، نقش بازی در تربیت فرزند را هدف گرفته و جلد پنجم به نام "قاب سراب نشان و بیداری خواب نشان" به تاثیرات تلویزیون می پردازد. "بازی روی ابر خیال و کودکی های رو به زوال" و "ارتش رایانه ای و نوازش تازیانه ای" عناوین جلدهای ششم و هفتم مجموعه ی "من دیگر ما" از "محسن عباسی ولدی" هستند که تاثیر بازی های رایانه ای را در تربیت فرزند دنبال می کنند.

کتاب من دیگر ما (7جلدی)

محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم ریاضی وتحصیلات حوزوی در سطح ۳؛ کارشناسی ارشد فقه و اصول می باشد. از وی کتاب های متعدد شامل کتاب های ذیل چاپ شده است:۱. بگو یا امام رضا؛ انتشارات ائمه(ع)؛ ۱۳۸۱.۲. شقایق؛ انتشارات بوستان کتاب(دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم)؛ ۱۳۸۲.۳. گلی گم کرده ام؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۲.۴. نقطه سر خط؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۳.۵. ردپایی آشنا؛ نشر شاهد؛ ۱۳۸۵.۶. دیروز، امروز، فردا؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۵.۷. بهانه بودن(دل نوشته هایی به رنگ انتظا...
قسمت هایی از کتاب من دیگر ما (7جلدی) (لذت متن)
تربیت فرزند در جامعۀ امروز، یکی از اصلی ترین دغدغه های پدران و مادران است. وجود رقیبان زیاد در مسیر تربیت فرزند حساسیت مسأله را چند برابر کرده است. بسیاری از والدین در جامعۀ ما با عطش فراوان به دنبال راهی برای تربیت صحیح فرزند هستند که باید به این عطش و انگیزه احترام گذاشت. بچه که بودم مادرم برایم جوجه می خرید؛ از همین جوجه های رنگی؛ دانه ای پنج تومان. اولش فکر نمی کردم بزرگ کردنشان کار چندان سختی باشد؛ اما بعد فهمیدم پرورش جوجه ها فوت و فن خودش را دارد. چند جوجه از بین رفتند تا توانستم جوجه داری را یاد بگیرم. پیرزن ها و پیرمردهای محله مان از دستم عاصی بودند؛ از بس که به سراغشان می رفتم و از تجربه هایشان می پرسیدم. یک بار که دوستم گفت کتابی دربارۀ جوجه ها در یک کتاب فروشی دیده، سر از پا نشناختم. به سراغ کتاب فروش رفتم. کتاب، گران بود؛ اما قیمتش برایم مهم نبود. من دغدغۀ بزرگ کردن جوجه هایم را داشتم.... من تنها نگران پرورش جسم جوجه هایم بودم و همین نگرانی مرا وا می داشت که به دنبال راه صحیح پرورش آن ها باشم. حالا که بزرگ شده ام، بچه هایی دارم که باید هم جسم و هم روحشان را پرورش دهم؛ اما یک سوال: دغدغۀ من برای پیدا کردن راه تربیت فرزندانم، آیا به اندازۀ نگرانی ام برای پرورش جوجه هایم هست؟