کتاب پرده سوم

The Third Act
کد کتاب : 32849
مترجم :
شابک : 978-6226112451
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پرده سوم اثر درو یانو

لحظه پایان همواره سرنوشت سازترین صحنه از یک فیلم قلمداد می شود است. این آخرین چیزی است که مخاطب می بیند و اغلب آخرین چیزی است که به یاد می آورد ، قبل از ترک سالن نمایش. در واقع ، نمی توان بیان کرد که بیش از هر قسمت دیگری از فیلم ، پایان فیلم تعیین می کند که آیا مخاطب از فیلمی خوشش می آید یا نه. در انتها ، پایان یک اسکریپت احتمالا آخرین چیزی است که خواننده هنگام گذاشتن آن به یاد می آورد. در غیر این صورت اگر پایان خوبی نداشته باشد ، احتمالا تمام ایده های فیلم تلف شود.

کتاب «پرده سوم» نوشته: درو یانو" اولین کتاب آموزشی فیلمنامه نویسی است که به طور کامل بر مهمترین بخش یک فیلمنامه تمرکز کرده است – یعنی پایان یک فیلمنامه. مانند پارادایم سه مرحله ای برای کل فیلمنامه ، فیلم نیز ساختار منحصر به فردی را در اختیار نویسنده قرار می دهد که هنگام نوشتن آخرین قسمت فیلمنامه خود باید از آن پیروی کند. هیچ کتاب فیلمنامه نویسی دیگری این رویکرد ساختاری ساده را برای پایان بندی در یک داستان سه مرحله ای را ارائه نمی دهد. علاوه بر این ، این کتاب پیشنهاداتی را در برای پایان بندی داستان های خاص با الگوهای مشخص، ارائه می دهد. این کتاب به بررسی دقیق پایان فیلم های به یاد ماندنی ، از جمله راکی ، مرد بارانی می پردازد.

کتاب پرده سوم

درو یانو
درو یانو (Drew Yanno) در ایالت نیویورک بزرگ شد و قبل از روی آوردن به فیلمنامه نویسی و تأسیس برنامه فیلمنامه نویسی در کالج بوستون که یازده سال در آن تدریس کرد، در بوستون وکالت می کرد.درو یانو فیلمنامه نویسی را از سال 1993 آغاز کرد و از سال 1995 به عضویت انجمن نویسندگان آمریکا درآمده است. اولین فیلمنامه وی در مسابقه فیلمنامه نویسی دفتر فیلم ماساچوست 1994 نامزد نهایی شد. یک سال بعد، فیلمنامه No Safe Haven او درگیر جنگ مناقصه شد و در کمتر از هشت ساعت به استودیوی جهانی فروخت.