کتاب افکار بارز

Striking Thoughts
  • 15 % تخفیف
    155,000 | 131,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: میلکان میلکان
    نویسنده:
کد کتاب : 32910
مترجم :
شابک : 978-6222540227
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب افکار بارز اثر بروس لی

"یک معلم هرگز یک حقیقت دهنده نیست - او یک راهنما ، یک نشانگر حقیقت است که هر دانش آموز باید برای خودش پیدا کند. یک معلم خوب فقط یک کاتالیزور است." - بروس لی
در صفحات کتاب افکار بارز ، رازهای موفقیت باورنکردنی بروس لی - به عنوان بازیگر ، رزمی کار و الهام بخش جهانی را خواهید یافت. افکار بارزهشت بخش ، 72 موضوع و 825 رساله را شامل می شود - از معنویت گرفته تا آزادی شخصی و از زندگی خانوادگی گرفته تا فیلم سازی - که همگی آنها را بروس زندگی می کرد.
ایده های او به انرژی و زندگی حرفه ای او کمک کرده و زندگی شاد و مطمئن را برای او امکان پذیر می سازد ، و سبب می شده تا او بتواند موانع چالش برانگیز را با سهولت بی نظیری پشت سر خود بگذارد. این ایده ها همچنین به خانواده ، دوستان ، دانش آموزان و همکاران بروس لی نیز الهام بخشیده اند تا بتوانند در زندگی خود به موفقیت برسند. پس این مجموعه شخصی به شما نیز در مسیر سفرتان کمک خواهد کرد.
بخشها عبارتند از:
در اصول اولیه - از جمله زندگی ، وجود ، زمان و مرگ
در مورد انسان بودن - از جمله ذهن ، خوشبختی ، ترس و رویاها
در مورد مسائل وجودی - سلامتی ، عشق ، ازدواج ، تربیت فرزندان ، اخلاق ، نژادپرستی و ناملایمات
درباره دستاورد - کار ، اهداف ، ایمان ، موفقیت ، پول و شهرت
درباره هنر و هنرمندان - هنر ، فیلم سازی و بازیگری
در مورد آزادی شخصی - شرطی کردن ، بودیسم ذن ، مراقبه و آزادی
درباره فرآیند تبدیل شدن - خود واقعی سازی ، خود یاری ، ابراز وجود و رشد
در مورد اصول نهایی (نهایی) - یین یانگ ، کلیت ، تائو و حقیقت

کتاب افکار بارز

بروس لی
لی جن فان مشهور به بروس لی (Bruce Lee؛ زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ – درگذشت ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳) استاد هنرهای رزمی چینی، بازیگر فیلم‌های اکشن، استاد فلسفه، نظریه‌پرداز و بنیان‌گذار روش رزمی جیت کان دو (جیت به معنای دفاع و کان به معنای حمله و دو در واقع هماهنگ‌کننده بین دفاع و حمله) یکی از مدرن‌ترین سبک‌های کونگ فو یا ووشو اهل آمریکا و هنگ کنگ بود. بسیاری او را یکی از تأثیرگذارترین انسان‌های قرن بیستم و یک نماد در فرهنگ عامه می‌دانند. از وی به عنوان بزرگترین رزم...
نکوداشت های کتاب افکار بارز
He was a teacher first of all. He taught philosophy and tried to spread knowledge and wisdom
بروس لی قبل از هر چیز معلم بود. او فلسفه می آموخت و سعی در گسترش دانش و خرد داشت.
Kareem Abdul

Bruce's philosophy seemed always to be going back to the Zen origins, where contradictory advice states the simplest of truths.
به نظر می رسید که فلسفه بروس همیشه به ریشه ذن برمی گردد ، جایی که توصیه های متناقض ساده ترین حقایق را بیان می کند.
Stirling Silliphant

قسمت هایی از کتاب افکار بارز (لذت متن)
زندگی هیچ سرحدی ندارد؛ زندگی وسیع و بی انتهاست. هیچ مرز و سرحدی وجود ندارد. زندگی کردن، فرایند مداوم ارتباط است؛ زندگی کردن، فرایند مداوم ارتباط است پس از لاک انزوا و نتیجه گیری بیرون بیایید و مستقیما با چیزی که گفته می شود ارتباط برقرار کنید. یادتان باشد که نه دنبال تأیید شما هستم و نه تأثیرگذاشتن بر شما. پس این طور تصمیم نگیرید که این این است و آن هم آن. اگر یاد بگیرید از حالا به بعد خودتان دربارهٔ همه چیز تحقیق کنید، بی نهایت خرسند می شوم. زندگی فقط هست؛ زندگی کردن زمانی وجود دارد که حیات در ما برقرار باشد و جریانش هیچ اختلالی نداشته باشد، چون کسی که زندگی می کند به زندگی کردن خود آگاه نیست و حیاتی که او می زید در همین برقرار است. زندگی، زندگی می کند و در جریان زنده هیچ سوالی مطرح نمی شود. دلیلش این است که زندگی، اکنونی زنده است! پس برای زندگی کردن با تمام وجود، باید بدانیم که زندگی فقط هست.

خالی بودن نقطهٔ شروع است؛ برای چشیدن از فنجان آب من باید اول فنجان خودت را خالی کنی. دوست من، همهٔ افکار ثابت و پیش اندیشیده ات را کنار بگذار و خنثی باش. می دانی چرا این فنجان این قدر به درد می خورد؟ چون خالی است. در فرایند زندگی جریان داشته باش؛ هیچ وقت نمی توانی دو بار در یک آب قدم بگذاری دوست من. زندگی هم مثل آب روان مدام در حرکت است. هیچ چیز ثابت نیست.