کتاب کافه ای بر لبه جهان

The Cafe on the Edge of the World
(داستانی درباره معنای زندگی)
کد کتاب : 57551
مترجم :
شابک : 978-6229797143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کافه ای بر لبه جهان اثر جان استرلکی

معنای وجود ما در این جهان چیست؟ چقدر از وقت خود را در پی بررسی این پرسش‌های عمیق در میان انجام کارهای روزمره صرف می‌کنید؟

جان پی. استرلکی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب "کافه ای بر لبه جهان" چند داستان کوتاه ارائه می‌دهد که به طرح‌ها و فلسفه‌های مختلفی در مورد زندگی می‌پردازد. این کتاب بیشترین تمرکز خود را بر سوالات بنیادینی همچون "چه هستیم؟" و "برای چه به این دنیا آمده‌ایم؟" دارد.

در این کتاب، داستان حیات مردی به نام جان را روایت می‌کند که برای کشف معنای واقعی زندگی و فرار از روزمرگی رویایی به سفری ماجراجویانه می‌رود. نگاه و اندیشه‌های او درباره زندگی تصاویر جدیدی از این مفهوم را به شما ارائه می‌دهد. او اعتقاد دارد که زندگی تنها در انجام کارهای روزمره مثل کار، خوابیدن، و گذراندن وقت با افراد معمولی به اتمام نمی‌رسد. برای کشف بعد‌های نهانی این دنیا، باید به سفری جدید و تازه بروید. این سفر می‌تواند جسمانی یا معنوی باشد.

سفر جان به ابتدا به عنوان یک استراحت چند روزه شروع شد، اما او به طور ناگهانی در میانه جاده گم می‌شود و وارد یک کافه به نام "چرا" می‌شود. جان در این کافه تصمیم می‌گیرد کمی استراحت کند و برای خوردن و نوشیدن در آنجا بماند. اما وقتی سفارش خود را می‌دهد، با یک صفحه غافل‌گیرکننده و خاصی مواجه می‌شود...

منوی این کافه تنها سه سطر دارد: "1. چرا اینجا هستی؟ 2. آیا از مرگ می‌ترسی؟ 3. آیا از زندگی راضی هستی؟" سپس در این کافه، جان داستان‌هایی را بر اساس تجربیات و شهود شخصی‌اش روایت می‌کند که مفهومی عمیقتر از زندگی را آشکار می‌سازند.

کتاب کافه ای بر لبه جهان

جان استرلکی
جان استرلکی، زاده ی 13 سپتامبر 1969، نویسنده ای آمریکایی است. کتاب های او به فروشی بیش از سه میلیون نسخه ای دست یافته اند و به 33 زبان ترجمه شده اند. استرلکی دانش آموخته ی رشته ی مدیریت از دانشگاه نورث وسترن است.
نکوداشت های کتاب کافه ای بر لبه جهان
The Alchemist for the 21st century.
کیمیاگر برای قرن بیست و یکم.
RBA Libros

A cosmic guidebook for living.
کتاب راهنمای کیهانی برای زندگی
Orlando Sentinel

قسمت هایی از کتاب کافه ای بر لبه جهان (لذت متن)