کتاب شیفتگان پرواز را میل به خزیدن نیست

Shiftegan-e Parvaz
(داستان های کوتاه و الهام بخش برای خودشناسی و تحول فردی)
کد کتاب : 79288
شابک : 978-9649997544
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 149
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب شیفتگان پرواز را میل به خزیدن نیست اثر سعید گل محمدی

اثر پیش رو حاوی مجموعه ای از حکایت ها و جمله های الهام بخش است که گردآورندگان در طول سال ها مطالعه و تحقیق در دنیای زیبا و شگفت انگیز موفقیت با آن ها آشنا شده و به خاطر ارزش و اهمیت والایی که دارند، آن ها را در اختیار مخاطب گذاشته اند.
حکایات، جملات و اشعار داخل کتاب، از میان بیش از صد کتاب روان شناسی با دقت و وسواس خاص انتخاب شده است؛ این حکایات و موضوعات گردآوری شده با سبک ویژه ای به رشته تحریر درآمده و بنا به ضرورت، مطالبی به آنها اضافه گردیده است، تا تأثیرات انگیزشی آن را فزونی بخشد و جان کلام را بطور موثر به ذهن خواننده منتقل کند.

کتاب شیفتگان پرواز را میل به خزیدن نیست

سعید گل محمدی
-زندگی من هم مثل زندگی خیلی از شماها، بالا و پایین کم نداشته است. اگر بخواهم از سعید گل محمدی که اکنون یک مربی (کوچ) بین المللی است بگویم، باید برگردم به 37 سال قبل (سال 1363)؛ من در شهرستان اَهر در خانواده ای پنج نفره و متوسط، متولد و بزرگ شدم. خانواده ای که صداقت، راستی، معنویت و خدمت به خلق را ارزش می دانست. زنده یاد پدرم همواره حامی و مشوق من بود و آنچه از مادر آموختم، نوری است در زندگیم!-در دوران مدرسه متوجه ی علاقمندی خود به تدریس و آموزش شدم، کاری که همچنان از آن لذت می برم. زمانیکه در...