کتاب کمان گیر

The Archer
کد کتاب : 39476
مترجم :
شابک : 978-9644531545
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کمانگیر
The Archer
کد کتاب : 121886
مترجم : شیوا شادویائی
شابک : ‏‫‫‭978-6225638037‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 50
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کمان کمان دار زندگی است
The Archer
کد کتاب : 54266
مترجم :
شابک : 978-2000933427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کمان گیر
The Archer
کد کتاب : 48599
مترجم :
شابک : 978-6229766330
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 129
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کمان گیر اثر پائولو کوئیلو

در کتاب «کمان گیر» با تتسویا روبرو می شویم ، مردی که زمانی به خاطر تیر و کمانش مشهور بود اما پس از آن پسری قرار است مسیر او را ادامه دهد. پسر سوالات زیادی دارد و تتسویا در پاسخ به آنها نحوه تعظیم و اصول زندگی معنادار را نشان می دهد.
داستان پائولو کوئلیو نشان می دهد که زندگی بدون ارتباط بین عمل و روح نمی تواند تحقق یابد. زندگی ناشی از ترس از طرد یا عدم موفقیت ، زندگی با ارزشی نیست. در عوض باید ریسک کرد ، شجاعت به خرج داد و از سفر غیر منتظره ای که سرنوشت پیش رویمان می گذارد استقبال کرد.

پائولو کوئلیو با درایت ، سخاوت و سادگی هر چه بیشتر این اثر داستانی را به نگارش درآورده است. کتاب های او امروزه از پرفروش ترین کتاب های جهان به حساب می آیند.
از جمله کتاب کیمیاگر ، یازده دقیقه ، زیارت و کوه پنجم. وی از سال 2002 عضو آکادمی ادبیات برزیل است و در سال 2007 از طرف سازمان ملل متحد پیام آور صلح نامگذاری شد. در سال 2009 ، وی رکورد جهانی گینس را شکست. برای کتاب کیمیاگر که به بیشترین زبان های ممکن ترجمه شده بودند.

کتاب کمان گیر

پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ی 24 آگوست 1947، ترانه سرا و رمان نویس برزیلی است.کوئیلو از اوایل دوران نوجوانی قصد داشت که نویسنده شود. درون گرایی و سرکشی های کوئیلو در 17سالگی، والدینش را بر آن داشت تا او را در یک آسیاشگاه روانی بستری کنند. او قبل از مرخص از شدن در بیست سالگی، سه بار از این آسایشگاه فرار کرد.کوئیلو در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان ها افتاد.پائولو کوئیلو در سال 1980 با هنرمندی به نام کریستینا اویتیسیکا ...
نکوداشت های کتاب کمان گیر
“[Coelho’s] books have had a life-enhancing effect on millions of people.”
"کتاب های [کوئلیو] بر روی میلیون ها نفر اثرات زندگی بخش داشته است."
Times (London)

His writing is like a path of energy that inadvertently leads readers to themselves, toward their mysterious and faraway souls.
نوشته های او مانند یک مسیر انرژی است که ناخواسته خوانندگان را به سمت خودشان سوق می دهد ، به سوی روح مرموز در دور دست ها.
Le Figaro

قسمت هایی از کتاب کمان گیر (لذت متن)
تتسویا درحالی که در کارگاهش که پشت خانه اش قرار داشت مشغول کار بود، رویش را برگرداند تا ببیند چه کسی وارد شده است؛ ولی با دیدن کیف بزرگ غریبه لبخند برروی لبانش خشک شد. تازه وارد گفت: «این دقیقا همان چیزی است که فکرش را می کنی. به اینجا نیامده ام تا مردی را که تبدیل به یک افسانه شده است عصبانی کنم یا آبرویش را ببرم، فقط می خواهم ثابت کنم بعد از سال ها تمرین توانسته ام به کمال برسم.» تتسویا به ادامهٔ کارش پرداخت و مشغول وصل کردن پایه های میزی شد.

غریبه ادامه داد: «مردی که الگوی یک نسل شده است نمی تواند مثل تو ناگهان ناپدید شود. من تعالیم تو را فراگرفتم و سعی کردم به رسم کمان درمورد تمرکز، مراقبه و یکی شدن با هدف احترام بگذارم. حق من است که بخواهم به تیراندازی ام نگاه کنی. اگر این کار را برایم انجام بدهی از اینجا می روم و هیچ وقت به کسی نمی گویم که چطور بزرگ ترین استاد جهان را پیدا کنند.» غریبه از کیفش یک کمان بلند از چوب بامبوی صیقل خورده بیرون آورد که دسته اش کمی پایین تر از مرکزش بود. ابتدا به تتسویا اشاره کرد، بعد وارد باغ شد و به سمت نقطهٔ خاصی نشانه رفت، سپس تیری را مزین شده به پرهای عقاب از کیفش بیرون آورد و جای پاهایش را روی زمین محکم کرد تا موقع تیراندازی پایش نلغزد. با یک دست کمان را جلوی صورتش آورد و با دست دیگر تیر را تنظیم کرد.

پسرک همه چیز را با هیجان و شادی نگاه می کرد. تتسویا هم کارش را متوقف کرده بود و با کنجکاوی به غریبه نگاه می کرد. درحالی که تیر در جای مناسبش روی سیم کمان قرار گرفته بود، غریبه کمان را تا روی قفسهٔ سینه اش بالا آورد. بعد آن را بالاتر از سرش برد و هم زمان بااینکه دستش را به آرامی پایین می آورد سیم کمان را به عقب کشید. زمانی که بالاخره تیر هم راستا با صورتش قرار گرفت کمان کاملا کشیده شده بود. برای لحظه ای که انگار تا ابد طول کشید کمان گیر و کمان کاملا بی حرکت بودند. پسرک به جایی نگاه می کرد که کمان گیر هدف گرفته بود، ولی نمی توانست چیزی ببیند. ناگهان دستی که سیم کمان را گرفته بود آن را رها کرد، به عقب هل داده شد، کمانی که در دست دیگر بود به شکل قوسی زیبا درآمد و تیر از دیدرس دیدگان پنهان شد و ثانیه ای بعد جایی در دوردست ظاهر شد.