کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه

It can only get better
کد کتاب : 33505
مترجم :
شابک : 978-9642367450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه اثر تونی گوردون

تونی گوردون و کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه
یکی از برجسته ترین کتاب های موجود درباره نسبت بین درآمد و بیمه و بازر است.این کتاب می گوید که چگونه تونی گوردون از فردی متوسط به موفقیت های پیاپی رسید.
در طول 40 سال فعالیت شغلی ، تونی گوردون یکی از موفق ترین و سودآورترین مشاغل خدمات مالی انگلیس را ایجاد کرد. او خود را به عنوان یکی از موفق ترین تمرین کنندگان و شناخته شده ترین شخصیت ها در زمینه خود معرفی کرد.

او رئیس سابق L.I.A است که اکنون به عنوان انجمن مالی شخصی ، انجمن مشاوران مالی انگلیس شناخته می شود. او 8 سال به عنوان مشاور در هیئت مدیره تنظیم کننده خدمات مالی انگلستان خدمت کرد.

او در خارج از کشور بیشتر شناخته شده است ، زیرا در بیش از 50 کشور سمینار برگزار کرده است. وی بیش از 30 سال عضو MDRT * (میز گرد میلیون دلار) بوده است.
وی نویسنده کتابهای پرفروش و پرطرفدار است: وی به عنوان یکی از دوازده متخصص برجسته خدمات مالی در کتابی به سفارش MDRT با عنوان "بزرگترین داستانهای بیمه ای که گفته شده است" معرفی شد.

تونی پس از بازنشستگی از شرکت خود بازنشسته شد ، اکنون انرژی خود را معطوف مشاوران مالی و سخنرانی می کند.
او در این کتاب با شما از راهکار های کاربردی مالی صحبت می کند که به اتکای آنها می توانید بهتر وضع اقتصادیتان را مدیریت کنید.

کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه

تونی گوردون
در طول 40 سال فعالیت شغلی، تونی گوردون یکی از موفق ترین و سودآورترین مشاغل خدمات مالی انگلیس را ایجاد کرد. در حالی این کار را انجام داد کهاو خود را به عنوان یکی از موفق ترین تمرین کنندگان و شناخته شده ترین شخصیت ها در زمینه خود معرفی کرد.او رئیس سابق L.I.A است که اکنون به عنوان انجمن مالی شخصی، انجمن مشاوران مالی انگلیس شناخته می شود. وی 8 سال به عنوان مشاور در هیئت مدیره تنظیم کننده خدمات مالی انگلستان خدمت کرد.
دسته بندی های کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه
قسمت هایی از کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه (لذت متن)
ایده های نوین و اساسی او همراه با مثالهای کاربردی اش تأثیر فوق العاده ای در کار من به عنوان یک فروشنده ی بیمه داشت. از این رو تصمیم گرفتم کتاب او را تهیه و مطالعه کنم. چندی بعد تألیف و چاپ کتابهای ایده های خلاقانه ی فروش بیمه و نه به نه در فروش بیمه های عمر (پاسخ به اعتراضات مشتریان) توسط پدرم، باعث شد تا انگیزه ی لازم را برای ترجمه و چاپ این کتاب کسب کنم تا بتوانم سهمی هر چند کوچک در رشد و ارتقای بیمه در ایران داشته باشم.

نورمن لوین، یکی از اسطوره های فروش بیمه در جهان، درباره ی این کتاب می گوید: "کتابی فوق العاده و سرشار از ایده های جدید است. تونی گوردن یکی از فوق ستاره های صنعت ماست. ایده ها و راهکارهای او به راحتی قابل استفاده در شغلهای گوناگون می باشد. این ایده ها و راهکارها اثر بخشی و کارآیی هر کسی را که از آنها استفاده کند و آنها را به کار گیرد، افزایش خواهد داد.