کتاب مذاکره

In Business As In Life- You Don't Get What You Deserve, You Get What You Negotiate
تنها راه موفقیت در تجارت وزندگی
کد کتاب : 37555
مترجم :

شابک : 978-9642361885
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 415
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مذاکره اثر چستر ال کاراس

کتاب مذاکره تنها راه موفقیت در تجارت و زندگی اثر چستر لوییس کاراس، درباره ی نحوه ی اداره ی مذاکره، چه بزرگ و چه کوچک است تا بتوان از آن، چیزی بیش از «تا حدودی خوب» به دست آورد؛ توافق هایی که برای ما و نیز طرف مقابل، بهتر باشد.
در تجارت نیز همانند زندگی، آنچه را سزاوارش هستید، به دست نمی آورید، بلکه آنچه را بر سر آن مذاکره کرده اید، به دست می آورید. می دانم که بسیاری با این جمله مخالفت می کنند. این عده نیز مثل من معتقدند مردم بنا به ذات خود در معاملات خود منصف و معقول هستند. رفتار آنان بر طبق قانون طلایی «با مردم چنان رفتار کن که می خواهی با تو رفتار کنند» است. و این اندرزی عالی برای یک زندگی مفید و پرمعنی نیز هست. اما با وجود این نیت پاک به تقریب جهانی، اغلب میان رضایتی که ما استحقاقش را داریم با آنچه به دست می آوریم، تفاوت از زمین تا آسمان است.

کتاب مذاکره

چستر ال کاراس
موفق ترین سمینار مذاکره در ایالات متحده توسط دکتر چستر ال كاراس ایجاد و طراحی شد. دکتر کاراس تجربه گسترده، مدارک پیشرفته علمی در فنون مذاکره و بیش از 45 سال تجربه در تحویل سمینار به یک زرادخانه مذاکره را ترکیب کرده است، هیچ مذاکره کننده دیگری در کشور نمی تواند مطابقت داشته باشد. دکتر کاراس پس از اخذ مدرک مهندسی از دانشگاه کلرادو و کارشناسی ارشد تجارت از دانشگاه کلمبیا، مذاکره کننده سازمان هیوز شد. وی در آنجا اولین جایزه بورس تحصیلی دکترای هوارد هیوز در تجارت را به دست آورد و سه سال را صرف تحق...