کتاب رهبری در سطح برتر

Leading at a Higher Level
کد کتاب : 44109
مترجم :
شابک : 978-9642364657
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهبری در سطح برتر اثر کنت بلانچارد

کتاب رهبری در سطح برتر اثر کن بلانچارد با ارائه ی تعریف جدیدی از رهبری، به موضوع کارآمدی سازمانی و رهبری در سطح برتر می پردازد. این کتاب با شعار «قدرت و ظرفیت بالقوه ی افراد و سازمان ها را برای فضیلت عالی تر شکوفا سازید» و ارائه ی ارزش های عملکردی اخلاق، روابط، موفقیت و یادگیری، افراد را به رهبری در سطح برتر ترغیب می کند.
کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است. او تاکنون بیش از ۶۰ کتاب نگاشته که بیشتر آن ها با حضور نویسندگانی دیگر بوده است. موفق ترین کتاب او با عنوان مدیر یک دقیقه ای بیش از ۱۳میلیون جلد فروش داشته و به زبان های زیادی ترجمه شده است.

کتاب رهبری در سطح برتر

کنت بلانچارد
کنث هارتلی بلانچارد (به انگلیسی: Kenneth Hartley Blanchard) (زادهٔ ۶ می ۱۹۳۹ میلادی) نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است. او تاکنون بیش از ۶۰ کتاب نگاشته است که بیشتر آنها با حضور نویسندگانی دیگر بوده است. موفق ترین کتاب او با عنوان مدیر یک دقیقه ایبیش از ۱۳میلیون جلد فروش داشته و به زبان های زیادی ترجمه شده است.بلانچارد، مدیر ارشد معنوی شرکت های کن بلانچارد که مجموعه ای بین المللی در زمینه آموزش مدیریت و مشاوره است را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری بلانچارد در ...