کتاب قابلمه را فراموش کن!

Willst du gesund sein?
کد کتاب : 33510
مترجم :
شابک : 978-9644121524
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 532
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب قابلمه را فراموش کن! اثر هلموت واندمیکر

کتاب «قابلمه را فراموش کن!» توسظ هلموت واندمیکر نوشته شده است و کتابی است که رازهای طول عمر که بر اثر میوه‌خواری اتفاق می افتد را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که گوشت، حبوبات، غلات و لبنیات در واقع با ساختار بدنی انسان هماهنگ نیست و انسان‌ها در آغاز میوه‌خوار بوده‌اند.
در بخشی از کتاب آمده است:
"آری۔ فقط انسان ها و حیوانات اهلی بیچاره دارو می خورند، زیرا فقط آنها هستند که یک زندگی غیرطبیعی را دنبال می کنند. این علت تمام بیماری هاست. حالا اگر کسی می خواهد سالم شود، باید به طبیعت رو بیاورد و غذای طبیعی بخورده کاری که انسان های اولیه می کردند، البته اگر از دکتر و دارو و معالجات متعدد بی ثمر با وسایل مدرن پزشکی نومید شده باشد!
اگر تو انسانی پندشنو هستی، می توانی از تجربیات همنوعانت استفاده کنی: از من که قبلا خود را مادر بیماری ها می نامیدم، بشتو و به اصل و طبیعت خود بازگرد. آن وقت خواهی دید که تمام بیماری هایت، از سردرد گرفته تا فشار خون اضافه وزن، میگرن سرماخوردگی، کلسترول، همه و همه ناپدید می شوند و تو خود را چنان قوی و تنومند حس می کنی که هیچ گاه نبودهای این پاداشی است که طبیعت به تو می دهد."
کتاب قابلمه را فراموش کن توسط ماشاالله فرخنده ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات نسل نواندیش منتشر کرده است.

کتاب قابلمه را فراموش کن!

هلموت واندمیکر
هلموت واندميكر (9 نوامبر 1916 در شالخولز - 19 ژوئيه 2007 در تلینگستت) يك افسر آلماني بسيار آراسته در ورماخت بود. وی یکی از 98 سربازی بود که هم نشان صلیب آهنین شوالیه و هم بسته تسمه طلایی به او اعطا شده است.
دسته بندی های کتاب قابلمه را فراموش کن!