کتاب والدین حقیقی، فرزندان مجازی

Real parents, virtual children
کد کتاب : 33958
شابک : ‏‫‭978-6226346030‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب والدین حقیقی، فرزندان مجازی اثر محمد منشی زاده

محمد منشی زاده در کتاب والدین حقیقی، فرزندان مجازی، والدین را از واقعیت موجود در جامعه آگاه می سازد و راهکارهایی عملی و کاربردی برای حضور فرزند شما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.
این روزها کمتر کسی کتاب می خواند؛ چون کتاب خواندن، یعنی داشتن شجاعت برای شروع یک تغییر. شاید شما هم دیده باشید افرادی که زمان بسیاری را صرف شبکه های اجتماعی و دیدن تلویزیون می کنند؛ اما برای خواندن یک صفحه از کتاب فقط یک صفحه در روز! ماتم می گیرند. خوشحالیم که شما شجاعت تغییر را دارید و می خواهید زندگی بهتری داشته باشید.
برای آنکه مهارت تربیت فرزند را یاد بگیریم باید انسان را بشناسیم. شناخت انسان توسط انسان، یکی از جالب ترین و پیچیده ترین کارهاست. شک نداریم که با دانستن ده ها و صدها نکته تربیتی، باز نمی توانیم یک انسان کامل پرورش دهیم؛ اما می توانیم قدم به قدم برای ساختن یک رابطه سالم و پرورش یک انسان بهتر نزدیک تر شویم.
اگر در مورد مهارت های لازم برای حضور کودکان در فضای مجازی کتابی با هزار صفحه هم نوشته می شد باز هم ممکن بود نکته ای جا افتاده یا موضوعی نادیده گرفته شده باشد.

کتاب والدین حقیقی، فرزندان مجازی

محمد منشی زاده
محمد منشی زاده هستم متولد سال 1361، مدرس سواد‌رسانه‌ای و مهارت‌های زندگی با رسانه. نویسنده کتاب والدین‌حقیقی، فرزندان‌مجازی. حدود 35 سال طول کشید تا فهمیدم بهترین کاری که می‌توانم در دنیا انجام دهم یاد گرفتن و یاد دادنه. من روانشناس نیستم اما خوب بلدم چطور یه مفهوم خوب رو یادبگیرم، زندگی کنم و به بقیه هم یاد بدهم.