کتاب جوزف اندروز

The History Of The Adventures Of Joseph Andrews And Of His Friend Mr. Abraham Adams
کد کتاب : 34012
مترجم :
شابک : 978-6001302435
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1742
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب جوزف اندروز اثر هنری فیلدینگ

جوزف اندروز ، یا تاریخچه ماجراهای جوزف اندروز و دوست او آقای آبراهام آدامز ، اولین رمان تمام قد نویسنده انگلیسی هنری فیلدینگ بود که به چاپ رسید. این فیلد که در سال 1742 ظاهر شد و توسط فیلدینگ به عنوان "شعر حماسی کمیک در نثر" تعریف شد ، از ماجراهای یک آدم پهلوان خوش اخلاق در جاده بازگشت از لندن به همراه دوست و مربی خود ، آبراهام آدامز ، همسری غایب ، خبر می دهد.
این رمان تلفیقی از دو زیبایی شناختی رقیب ادبیات قرن هجدهم را در بر می گیرد: رویکرد مسخره قهرمانانه و نئوکلاسیک (و با تمدید اشرافی گری) آگوستانی ها مانند الکساندر پاپ و جاناتان سویفت و داستان نثر محبوب و داخلی رمان نویسان از جمله به عنوان دانیل دفو و ساموئل ریچاردسون.

این رمان از الهامات مختلفی بهره گرفته است. این اثر که "به تقلید از شیوه سروانتس ، نویسنده دون کیشوت" نوشته شده است (نگاه کنید به صفحه عنوان در سمت راست) ، بیشتر طنز خود را مدیون تکنیک های توسعه یافته توسط سروانتس و موضوع اصلی آن را به آرامی چیدمان حوادث می داند. انحرافات و شخصیت های طبقه پایین به ژانر نوشتاری معروف به پیکارسک. با احترام به سلیقه های ادبی و نوجوانان تکرار شونده آن دوره ، به شوخ طبعی ، یک ازدواج قریب الوقوع و یک رمز و راز پیرامون پدر و مادر ناشناخته متکی است ، اما بالعکس سرشار از انحرافات فلسفی ، احکام کلاسیک و اهداف اجتماعی است.

کتاب جوزف اندروز

هنری فیلدینگ
هنری فیلدینگ، زاده ی 22 آوریل 1707 و درگذشته ی 8 اکتبر 1754، نویسنده، نمایشنامه نویس و روزنامه نگار برجسته ی بریتانیایی است که از او به عنوان بنیان گذار سبک رئالیسم در ادبیات انگلستان یاد می شود.هنری فیلدینگ در «سامرست» انگلستان متولد شد. پدرش از نجیب زادگان اصیل و مادرش از خانواده ی وکیلی نامدار بود. پدرش، سرهنگ ادموند فیلدینگ، از مالکان سامرست شایر و متعلق به خانواده ای اصیل بود که بعدها ثروت خود را از دست داد و با فقر، روزگار گذراند. مادرش، سارا گلد، زنی مهربان و موقر بود. «فیلدینگ» در یاز...