کتاب تاریخ اروپای مدرن

The Oxford History of Modern Europe
کد کتاب : 34441
مترجم :
شابک : 978-6004367981
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ اروپای مدرن اثر تی سی دبلیو بلنینگ

تاریخ آکسفورد اروپای مدرن که توسط یک تیم بین المللی از محققان برجسته نوشته شده است ، تاریخ آشفته اروپا را از آغاز انقلاب در فرانسه تا آغاز دو جنگ جهانی ، از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تا کالیدوسکوپ امروز ملت دنبال می کند.
این دستاوردها و شکست شخصیت های کلیدی در بسیاری از عرصه ها-سیاست ، فناوری ، جنگ ، دین و هنرها به وضوح در این کتاب «تاریخ اروپای مدرن»
ترسیم شده است و بینش های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در کنار سابقه نزاع های ژئوپلتیک نیز بررسی شده است.
این کتاب به زیبایی چشم اندازی بی نظیر و آگاهانه از تاریخ یک قاره را ارائه می دهد.

تی سی دبلیو بلنینگاستاد تاریخ مدرن اروپا در دانشگاه کمبریج و از اعضای کالج سیدنی ساسکس است. کتابهای او عبارتند از ظهور و سقوط انقلاب فرانسه ، 1789-99. انقلاب فرانسه: جنگ طبقاتی یا برخورد فرهنگی ؟؛ جنگهای انقلابی فرانسه ، 1787-1802 ؛ و ریشه های فرانسوی جنگهای انقلابی.

متن بلنینگ در مورد تاریخ اروپای مدرن از قرن هجدهم گذشته آغاز می شود ، با شروع انقلاب فرانسه ، که اغلب توسط محققان امروزه به عنوان یک رویداد مهم در شکل گیری اروپای مدرن شناخته می شود. پیامدهای این رویداد نه تنها منجر به تغییرات سیاسی و نظامی در سراسر قاره اروپا (و با گسترش نفوذ ، بقیه جهان) شد ، بلکه تأثیر عمیقی بر هنر ، ادبیات ، موسیقی ، فلسفه و کلیسا داشت.
فصل اول به سیاست از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول اختصاص دارد. جان رابرتز در این فصل سیاست داخلی ملل مختلف و همچنین روابط خارجی بین کشورهای اروپایی را مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب تاریخ اروپای مدرن

تی سی دبلیو بلنینگ
تیموتی چارلز ویلیام بلانینگ (متولد 21 آوریل 1942) یک مورخ و استاد دانشگاه بازنشسته است. وی بین سالهای 1992 و 2009 استاد تاریخ مدرن اروپا در دانشگاه کمبریج بود.تیموتی چارلز ویلیام بلانینگ در 21 آوریل 1942 متولد شد. او پس از تحصیل در مدرسه کینگ در بروتون، به کالج سیدنی ساسکس کمبریج رفت و در آنجا از لیسانس هنر فارغ التحصیل شد و سپس در آنجا دکترای خود را ادامه داد. دکترای وی در سال 1967 اعطا شد. در سال 1965، وی به عنوان یک بورس تحصیلی تحقیقاتی در سیدنی ساسکس انتخاب شد و در سال 1968 به عنوان یک بو...
دسته بندی های کتاب تاریخ اروپای مدرن