کتاب در جستجوی فردا

Aller chercher demain
کد کتاب : 34603
مترجم :
شابک : 978-6004364096
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 113
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در جستجوی فردا اثر دنیز شالم

نیکول همراه با پدرش در یک آپارتمان کوچک زندگی می کند. شارل، فروشنده ای که رویای ویولونیست شدن را در سر می پرورانده، اکنون در لهستان، وطن خود، خانه نشین شده است. فقط گاهی آدرین (مردی که قصد ازدواج با دخترش را دارد) به او سر می زند. پدر دوست دارد که نیکول کمی با آدرین مهربان تر باشد، ولی دختر تمایل به انجام هیچ کاری ندارد، نه ازدواج کردن، نه رژیم گرفتن و نه هدیه گرفتن و نه هیچ چیز دیگر. او تنها به دنبال یک چیز است: اینکه شهامتی بیابد تا به «جستجوی فردا» برود. اما دختری که نیمی از زندگی خود را به مراقبت از پدر سالخورده اش می گذراند و نیمی دیگر را به عنوان پرستار شیفت شب به بیماران خدمت می کند، چه فردایی می تواند برای خود و دیگران رقم بزند؟
دنیز شالم در این نمایشنامه به صورت تلویحی به یکی از مهم ترین و چالش برانگیز ترین پدیده های عصر مدرن پرداخته است که خواننده از خلال گفت و گوها آرام آرام بدان دست می یابد.

کتاب در جستجوی فردا

دنیز شالم
دنیز شالم بازیگر، نویسنده و کارگردان فرانسوی متولد 25 آوریل 1952 در قاهره است.دنیز شالم اولین سالهای زندگی خود را در قاهره گذراند. خانواده وی به دلیل وقایع کانال سوئز مصر را ترک کردند و در فرانسه اقامت گزیدند. وی پس از لیسانس، یک DEUG را در رشته های تئاتر و ادبیات در Censier آماده کرد، جایی که از ژاک لاسال درس آموخت. وی سپس در مدرسه رابرت حسین در ریمز تحصیل کرد، قبل از اینکه به هنرستان هنر ملی دراماتیک در کلاس آنتوان ویتز (کلاس 1977) پیوست.