کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

Ten Rules of the Birthday Wish
  • 15 % تخفیف
    95,000 | 80,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 36301
مترجم :
شابک : 978-6004629133
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 43
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد اثر بت فری

هر کودکی آرزوی روز تولد خود را دارد و ساعت های زیادی را در رویای این روز بزرگ سپری می کند. "ده قانون خیلی مهم برای تولد" اثر "بت فری" برای بسیاری کاملا آشنا خواهد بود: "قانون شماره 2: شما باید یک مهمانی داشته باشید!" ؛ "قانون شماره 8: شما باید آرزو کنید ".
کودکان به طرز ویژه ای عاشق مطالعه و بازخوانی این کتاب هستند تا از موارد استثنایی در "ده قانون خیلی مهم برای تولد" حسابی بخندند و به جزئیات سرگرم کننده ی نقاشی های حیوانات که "تام لیکتنهلد" آن ها را کشیده، توجه کنند. هر قانون تولد حداقل یک استثنا دارد و هر استثنا، احمقانه ، جذاب یا هر دوی این موارد است. به عنوان مثال ، غذا ، کلاه تولد ، شیرینی و کیک و بادکنک برای یک مهمانی بسیار مناسب است مگر اینکه شما حیوانی باشید که "از هر جهت نوک تیز باشد". اگر چنین باشد ، "بت فری" اشاره می کند که این حیوانات ممکن است بخواهند "از خیر بادکنک ها بگذرند!".
تصاویر "تام لیکتنهلد" از یک کرگدن ، شمشیرماهی و خارپشت دریایی و آن همه بادکنک، بسیار شگفت انگیز هستند و همچنین تفسیرهای کوتاه عذرخواهی آنها کودک را به خنده می آورد. "ده قانون خیلی مهم برای تولد" همراه با قوانین و استثناهای طنز ، داستانی شیرین و گیرا دارد و به بزرگسالان یادآوری می کند که روزهای آرزو را جشن بگیرند و خوش بینی و امیدواری کودکان خردسال را به نظاره بنشینند. این کتاب برای کودکان و والدین به طور یکسان جذاب است و یک اثر عالی است که می توان آن را با صدای بلند در هر زمانی از سال برای کودک خواند!

کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

بت فری
بت فری نویسنده کتاب های تصویری استیک و استون و لندن کوسه است. خانواده وی از حیوانات خانگی بی شماری مراقبت کرده اند، از جمله دو کوسه زمینی، یک جوجه تیغی، پوستی به رنگ آبی و یک همستر، اما حیوان خانگی کاملاً مناسب او یک بولدوگ انگلیسی به نام وینستون است. او در نیوجرسی زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد
A treat that will make any birthday (or storytime) a little happier.
لذتی که هر جشن تولد (یا اوقات قصه گویی) را کمی شادتر می کند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد (لذت متن)
قانون شماره ی 1 باید روز تولدت باشد. یا نزدیک تولدت. یا یک روز توی هفته ی قبل یا بعدش. باید یک سال بزرگتر شده باشی. مگر اینکه سوسک، ساس یا حشره باشی...