کتاب زنانی که جهان را بهتر کردند

101 Awesome Women Who Changed Our World
کد کتاب : 36754
مترجم :
شابک : 978-6004902090
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زنانی که جهان را بهتر کردند اثر جولیا آدامز

کتاب زنانی که جهان را بهتر کردند داستان 101 زن شگفت انگیز و راه هایی است که آنها جهان را تغییر داده اند. این زنان عالی با داشتن طیف گسترده ای از ملیت ها و سنین و زمینه هایی از علم و هنر گرفته تا اکتشاف و فعالیت ، مطمئنا الهام بخش تعدادی از کودکان در همه جا خواهند بود. این کتاب شامل بیوگرافی ها ، نقل قول ها و حقایقی که به روشی قابل دسترس نوشته شده اند و با تصاویر جذاب در دسترس کودکان بطور میانگین هفت ساله قرار گرفته است.
بطور کلی محدوده سنی پیشنهادی برای کودکان 7-12 سال است .

این کتاب به 4 دسته رهبران و فعالان ، دانشمندان و مخترعین ، هنرمندان و نویسندگان و ورزشکاران و ماجراجویان تقسیم شده است. من به نویسنده اعتبار می دهم که گروه متنوعی از زنان را برای نمایش در کتاب انتخاب کرده است. و در حالی که برخی از زنان نام های شناخته شده ای مانند هیلاری کلینتون ، روزا پارک ، سرنا ویلیامز و جین گودال هستند ، زنان زیادی وجود دارند که ممکن است اکثر ما با آنها آشنا نباشیم اما کارهای خارق العاده ای انجام داده اند.

هر زن برجسته شرح حال مختصری در این کتاب دارد. مقدار اطلاعات ارائه شده برای هر یک از چند جمله تا حدود یک صفحه متفاوت است.
کتاب زنانی که جهان را بهتر کردند کتابی است که حقایق بی نظیری را با شما و فرزندانتان به اشتراک می گذارد.

کتاب زنانی که جهان را بهتر کردند

جولیا آدامز
جولیا پاتر آدامز یک جامعه شناس آمریکایی است که در زمینه جامعه شناسی مقایسه ای و تاریخی فعالیت می کند. جولیا آدامز استاد جامعه شناسی است. وی تحقیقاتی را در زمینه های دولت سازی، جنسیت و خانواده، نظریه و دانش اجتماعی، اوایل سیاست مدرن اروپا و استعمار و امپراتوری انجام می دهد. تحقیقات فعلی وی بر جامعه شناسی تاریخی روابط آژانس و مدرنیته، جنسیت، نژاد و نمایش دانش آکادمیک در ویکی پدیا و سایر سیستم عامل های دیجیتال متمرکز است. آدامز استاد جامعه شناسی و مطالعات بین المللی و منطقه ای و رئیس کالج گریس ه...