کتاب قواعد واگیری

The Rules of Contagion
کد کتاب : 37905
مترجم :
شابک : 978-6007405567
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 404
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب قواعد واگیری اثر آدام کوچارسکی

این روزها ، هر وقت هر چیزی پخش می شود ، چه یک مد یوتیوب باشد یا یک شایعه سیاسی ، ما می گوییم که ویروسی شد. اما در واقع ویروس چگونه کار می کند؟ در مقررات سرایت ، متخصص بیماری های اپیدمی آدام کوچارسکی به بررسی موضوعاتی از جمله خشونت با اسلحه ، دستکاری آنلاین و البته شیوع بیماری می پردازد تا نشان دهد که در مورد سرایت چقدر اشتباه می کنیم و علم واقعی چقدر حیرت انگیز است.

چرا رئیس جمهور نقل قول موسولینی را به عنوان نقل قول خود بازتوییت کرد؟ چرا حباب های مالی خیلی زود بلند می شوند؟ چرا کمپین های اطلاع رسانی اینقدر موثر هستند؟ و چه چیزی ظهور بیماری های جدید - مانند MERS ، SARS یا بیماری ویروس کرونا - COVID-19 را چالش برانگیز کرده است؟ با کشف عوامل حیاتی شیوع ، می توان چگونگی گسترش همه چیز را مشاهده کرد.

خواه نویسنده ای باشید که به دنبال مخاطب ، مدافع حقیقت یا به سادگی کسی علاقه مند به رفتارهای اجتماعی انسان است ، «قواعد واگیری» راهنمای اساسی زندگی مدرن است.
این یک کتاب در زمینه زیست شناسی نیست ، همانطور که توسط یک ریاضیدان نوشته شده است ، اما همچنین یک کتاب در مورد ریاضیات هم نیست. همچنین در این اثر شما با اصطلاحات و مفاهیم کلیدی در اپیدمیولوژی آشنا خواهید شد.

کتاب قواعد واگیری

نکوداشت های کتاب قواعد واگیری
In this smart and engaging tour of epidemiology, written before the pandemic, Kucharski makes a convincing case that just as the arc of an epidemic depends on the transmissibility of a virus and a population's susceptibility to infection, so online contagions obey similar rules.
در این تور هوشمندانه و جذاب اپیدمیولوژی ، که قبل از همه گیری نگاشته شده است ، کوچارسکی یک مورد قانع کننده را بیان می کند که همانطور که قوس یک بیماری همه گیر به انتقال ویروس و حساسیت جمعیت به عفونت بستگی دارد ، بنابراین سرایت های آنلاین نیز از قوانین مشابه پیروی می کنند.
New York Times Book Review New York Times Book Review

The Rules of Contagion is a fascinating and richly detailed excursion into a science as old as biblical plagues and as current as today's headlines: the science of contagion, of disease, of ideas, of emotions, of everything. This is a book you'll want to spread to your friends.
یک سفر جذاب و بسیار مفصل به علمی به قدمت آفتهای کتاب مقدس و مانند عناوین امروزی است: علم سرایت ، بیماری ، ایده ، احساسات و همه چیز. این کتابی است که می خواهید آن را برای دوستان خود منتشر کنید.
How Not to Be Wrong

Perfect timing.... Prepares the ground comprehensively for readers to make sense of what is happening today, by distilling the wisdom gathered by studying previous epidemics over more than a century."
زمانبندی مناسب .... با تقطیر خردی که با مطالعه همه گیری های قبلی بیش از یک قرن به دست آورده ، زمینه را به طور جامع برای خوانندگان آماده می کند تا از آنچه امروز اتفاق می افتد ، درک کنند.
Financial Times

قسمت هایی از کتاب قواعد واگیری (لذت متن)