کتاب دوزخیان 1

The Gates
(دروازه)
  • 10 % تخفیف
    38,000 | 34,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هوپا هوپا
    نویسنده:
کد کتاب : 39519
مترجم :
شابک : 978-6222041595
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه باری سال 2010

معرفی کتاب دوزخیان 1 اثر جان کانلی

رمانی جذاب از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، جان کانولی، درباره کشش بین خوب و بد، فیزیک و فانتزی است - و پسری عجیب و غریب که غیرممکن است دوستش نداشته باشید، و ویژگی هایی که به او قدرت می دهند. او توان ایستادگی در برابر یک نیروی شیطانی را دارد.

ساموئل جانسون جوان و داچشوندش، بوسول، سه روز کامل قبل از هالووین سعی می‌کنند ابتکار عمل خود را با ترفند نشان دهند، به این ترتیب آنها شاهد اتفاقات عجیبی در خیابان کراولی 666 هستند. آبرناتی ها وقتی ندانسته خود شیطان را فرا می خوانند، شکافی در جهان ایجاد می کنند، شکافی که از طریق آن یک جفت دروازه عظیم قابل مشاهده است. دروازه های جهنم و موجودات بسیار ترسناکی وجود دارند که فقط برای بیرون آمدن خارش دارند...

آیا یک پسر کوچک می تواند شر را شکست دهد؟ آیا او می تواند از قدرت علم، ایمان و عشق استفاده کند تا جهان را همانطور که می شناسیم نجات دهد؟

کتاب دوزخیان 1

جان کانلی
جان کانلی (متولد 31 مه 1968) نویسنده ایرلندی است که بیشتر بخاطر مجموعه رمان هایش با بازی کارآگاه خصوصی چارلی پارکر شناخته می شود.کانلی در Synge Street تحصیل کرده و فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی از کالج ترینیتی ، دوبلین و فوق لیسانس روزنامه نگاری از دانشگاه شهر دوبلین است. قبل از اینکه یک داستان نویس تمام وقت شود، به عنوان روزنامه نگار، بارمن، یک مقام دولت محلی، پیشخدمت و گلف در فروشگاه بزرگ هارودز در لندن کار می کرد.
نکوداشت های کتاب دوزخیان 1
Bursting with imagination and impossible to put down, this “wholly original
این کتاب «کاملا اوریجینال» سرشار از تخیل است و پایین گذاشتن آن غیرممکن است.
People People

قسمت هایی از کتاب دوزخیان 1 (لذت متن)