کتاب بیداری قهرمان درون

Awakening the Heroes Within
(دوازده کهن الگوی یاریگر برای یافتن خویشتن و دگرگونی جهان درون)
کد کتاب : 40132
مترجم :
شابک : 978-9647974882
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بیداری قهرمان درون اثر کارول اس پیرسون

"تلاش قهرمانانه این است که" بله " به خود بگویید و با این کار ، در جهان انسانی کاملا زنده تر و موثر تر شوید ... قدم به راهی بگذارید که پر از خطرات و مشکلات است. اما پاداش های بزرگی به شما می دهد: پی بردن از ظرفیت های موجود موفقیت در جهان ، شناخت اسرار روح انسان ، و فرصتی برای یافتن و بیان هدایای بی نظیر که در جهان وجود دارد اما فقط یک قدم مانده تا به آنها برسیم.

کتاب «بیداری قهرمان درون» اثر جسورانه و بدیع ، کارول اس. پیرسون نشان می دهد که تلاش قهرمانانه فقط مربوط به افراد خاص تحت شرایط خاص نیست. با کشف بسیاری از مسیرهای قهرمانانه در دسترس هر یک از ما ، در هر مرحله از زندگی ، برنامه ای ابتکاری ما را قادر می سازد تا با فعال سازی و به کارگیری دوازده نمونه کهن الگو در زندگی خود قهرمانانه زندگی کنیم.

این همراه پرفروش «قهرمان درون» دوازده الگوی کهن الگو را ترسیم می کند که می تواند به رشد درونی و تلاش برای یکپارچگی کمک کند.

"این کهن الگوها راهنماهای درونی هستند که می توانند به ما کمک کنند:"

• با یادگیری نحوه تبدیل شدن به اعضای موفق جامعه ، برای سفری به نام زندگی آماده شوید

• بازگشت در تجربه ای منحصر به فرد و قدرت یافتن زندگی خود ساخته ما

پیرسون برای افرادی که به دنبال تحقق پتانسیل کامل خود هستند، می نویسد که چگونه سفرها با توجه به سن ، جنسیت و سابقه فرهنگی سالک متفاوت است و کهن الگوها چگونه بیدار کردن ظرفیت های روان ما را کمک می کند.

کتاب بیداری قهرمان درون

کارول اس پیرسون
کارول. اس پیرسون، زاده ی سال 1944، نویسنده و مدرس آمریکایی است.پیرسون در شیکاگو به دنیا آمد و و در دو سالگی به همراه خانواده به هیوستن تگزاس نقل مکان کرد. او به دانشگاه رایس رفت و تا مقطع دکترا در این مکان به تحصیل ادامه داد.