کتاب چهار قدرت مهم زنان

Persephone Rising
(برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز)
کد کتاب : 40566
مترجم :
شابک : 978-6006268798
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب چهار قدرت مهم زنان اثر کارول اس پیرسون

در این اثر قدرتمند، نویسنده پرفروش قهرمان درون و بیداری قهرمانان درون با قهرمانان زن صحبت می کند و راهبردهای قدرتمندی برای ایجاد زندگی با شادی و رضایت بیشتر ارائه می دهد - از طریق فعال کردن کهن الگوهای ذاتی در اسطوره یونان باستان دمتر و پرسفون.
عصر ما از فشارهای حرفه ای و خانوادگی، ارتباط مستمر، و بحثی تازه در مورد "داشتن همه چیز" چالش های بی سابقه ای را برای زنان معاصر ایجاد می کند. در این کتاب، محقق مشهور روان‌شناسی عمق و کهن الگوها، کارول اس. پیرسون، چشم‌انداز تازه‌ای برای رویارویی با آن چالش‌ها و بالا رفتن از آن‌ها، همانطور که فقط او می‌تواند، به ارمغان می‌آورد. پیرسون با تکیه بر درک عمیق خود از قدرت پایدار اسطوره در تسریع دگرگونی ها، خوانندگان را در سفری برای کشف خود راهنمایی می کند و به ما می آموزد که چگونه کهن الگوهای دمتر و پرسفونه و همچنین زئوس و دیونیزوس را در زندگی خود فعال و به کار ببریم. توانمندسازی خوانندگان برای دیدن انتخاب‌ها و فرصت‌های غیرمنتظره در دسترس همه ما.
این کتاب که حکمت باستانی را برای مخاطبان مدرن روشن می کند، راهبردهای معنادار و موثری را برای پاسخ به دعوت قهرمانی در زندگی خود ارائه می دهد: مکان یابی و استفاده از پتانسیل منحصر به فرد در هر یک از خودمان، و در نهایت برای توسعه موهبت های قهرمانانه ذاتی خودمان. درست همانطور که دمتر و پرسفون در میان دشواری های بزرگ، قدرت ها، هدایا و توانایی های خود را برای ایجاد مسیری بهتر نه تنها برای خود، بلکه برای جهان کشف کردند، پرسفون رایزینگ می آموزد که هر یک از ما گزینه های بیشتری نسبت به انتخاب داریم. خم شدن به درون یا بیرون - ما این قدرت را داریم که خودمان و در نتیجه جهانمان را تغییر دهیم.

کتاب چهار قدرت مهم زنان

کارول اس پیرسون
کارول. اس پیرسون، زاده ی سال 1944، نویسنده و مدرس آمریکایی است.پیرسون در شیکاگو به دنیا آمد و و در دو سالگی به همراه خانواده به هیوستن تگزاس نقل مکان کرد. او به دانشگاه رایس رفت و تا مقطع دکترا در این مکان به تحصیل ادامه داد.
قسمت هایی از کتاب چهار قدرت مهم زنان (لذت متن)
سالها پیش در دوردستها جزیره ای بود که مردمان متمدنی داشت. در آن جزیره هنر و زیبایی مقدم بر هر چیز دیگری بود ادب و صلح و صفا بر آن حکمرانی میکرد و زنان و مردان با هم برابر بودند. اما سالها بعد مردمان سرزمینی در نزدیکی این جزیره که در آن مردسالاری و جنگ و خشونت رواج داشت - با قایقهایشان از دریا گذشتند و و به این سرزمین یورش آوردند در میان غنایمی که آنها با خود به خانه بردند ایزدان و ایزدبانوان جزیره نیز بودند. این ایزدان و ایزدبانوان خاطرات و دانستههای مربوط به جایی که از آن آمده بودند را حفظ کردند و در آرزوی بازگشت به آن بودند با این حال به مرور زمان خاطرات آنها از آن جزیره و زندگی در آنجا کم رنگ و کم رنگ تر شد سرانجام خاطره ای که از آن جزیره داشتند تا حد زیادی محو شد و ایزدان تبدیل به همانی شدند که فرمانروایان جدید از آنها میخواستند؛ گویی دست نوشته روی نسخه ای خطی به مرور زمان پاک شود و روی آن دست نوشتههای جدیدی نگاشته شود. سالها بعد، یکی از این ایزدبانوان در دشتی سبز و زیبا زندگی تجمل آمیزی را در پیش گرفت موهایش مانند کلاله ذرت طلایی بود و با نسیم گرم و ملایم، این سو و آن سو میرفت چشمهایش به رنگ دریاچه ای زلال و آبی بود با وجودی که اندام فریبنده ای داشت اما گویی زمینی ،نبود حس قدرت و اعتماد را القا می.کرد نام او دیمیتر بود؛ این نام ریشه ای یونانی داشت و به معنای «مادر» بود او تجسم شور و عشق و مراقبتی مادرانه بود؛ همان طور که نامش نیز تداعی گر آن بود.