کتاب زن و اعتماد به نفس

The Confident Woman
  • 15 % تخفیف
    130,000 | 110,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: قطره قطره
    نویسنده:
کد کتاب : 33121
مترجم : شینکا زاهد
شابک : 978-6222018375
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب زن و اعتماد به نفس اثر جویس مایر

به دلیل سال ها سوءاستفاده و دیدگاه نادرست نسبت به زنان، بسیاری از زنان اعتمادبه نفس خود را از دست داده اند. درحالی که خداوند لذت بردن از لحظه لحظه ی زندگی را برای ما می خواهد. وجود انسان هایی که حس ناامنی دارند در جامعه ی امروز ما به یک اپیدمی تبدیل شده است. این مسیٔله باعث بروز مشکلات بسیاری در روابط میان فردی شده و یکی از عوامل آن طلاق است که امروزه بسیار رایج شده است.
من در زندگی خود درس های زیادی در مورد اعتمادبه نفس حقیقی فراگرفته ام و از به اشتراک گذاشتن آنچه فراگرفته ام لذت می برم و امیدوارم که شما هم از این آموزه ها برای ساختن آنچه خداوند از شما انتظار دارد، بهره ببرید. خداوند از شما می خواهد بی باک، جسور، با اعتمادبه نفس، محترم، پرطرف دار باشید و مردم شما را دوست داشته باشند.
خداوند برنامه ای عالی برای زندگی شما دارد و من امیدوارم و دعا می کنم که خواندن این کتاب به شما کمک کند بیش از پیش به تحقق این مسئله نزدیک تر شوید. می توانید سر خود را بالا بگیرید و نسبت به خود و آینده تان اعتماد داشته باشید. می توانید با جسارت و جرئت دست به انجام کارهای جدید بزنید، حتی کارهایی که مردان و زنان دیگر بیش از شما به آن مبادرت نورزیده اند. شما توانایی آن را دارید.

کتاب زن و اعتماد به نفس

جویس مایر
جویس مایر، زاده ی 4 ژوئن 1943، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است. او دانش آموخته ی مدرسه ی فنی اوفالن در سینت لوییس است. مایر به همراه همسر و چهار فرزندش در میزوری زندگی می کنند و سازمان غیرانتفاعی او در حومه ی سنت لوییس واقع است.