کتاب توجه آگاهی

The Mindfulness Solution
راه حلی برای مشکلات روزمره
کد کتاب : 40850
مترجم :
شابک : 978-6002004376
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب توجه آگاهی اثر رونالد د سیگل

ذهن آگاهی راهی به سوی رفاه و ابزارهایی برای مقابله با موانع اجتناب ناپذیر زندگی ارائه می دهد. و اگرچه ذهن آگاهی ممکن است عجیب به نظر برسد، می توانید آن را پرورش دهید - و از مزایای اثبات شده آن بهره مند شوید - بدون آموزش خاص یا وقت خالی زیاد. دکتر رونالد سیگل، درمانگر معتمد و متخصص تمرکز حواس، دقیقا چگونه در این راهنمای دعوت کننده نشان می دهد. در حین رانندگی به سمت محل کار، راه رفتن با سگ یا شستن ظروف، به علاوه نکاتی در مورد ایجاد یک روال تمرینی رسمی در کمتر از 20 دقیقه در روز، استراتژی های موثری دریافت خواهید کرد. برنامه های عملی انعطاف پذیر و گام به گام به شما کمک می کند در زندگی روزمره متمرکزتر و کارآمدتر شوید. کنار آمدن با احساسات دشوار، مانند خشم و غم؛ ارتباط خود را با همسر یا شریک زندگی خود عمیق تر کنید. احساس استراحت بیشتر و استرس کمتری داشته باشید. مهار عادات ناسالم؛ از اضطراب و افسردگی خلاص شوید. و دردهای ناشی از استرس، بی خوابی و سایر مشکلات جسمی را حل کند. دانلودهای صوتی رایگان تمرینات مراقبه در وب سایت نویسنده موجود است: www.mindfulness-solution.com. زندگی متعادل تری را شروع کنید -- همین امروز.

کتاب توجه آگاهی

رونالد د سیگل
رونالد دی سیگل استادیار روانشناسی، نیمه وقت، در دانشگاه هاروارد است. مدرسه ای، که بیش از 35 سال در آن تدریس کرده است.وی دانشجوی طولانی مدیتیشن ذهن آگاهی است و در هیئت مدیره و اعضای هیئت علمی موسسه مراقبه و روان درمانی خدمت می کند.
نکوداشت های کتاب توجه آگاهی
Dr. Siegel offers us an abundance of exercises, transformative practices, and the skillful means to live a mindful life of conscious awareness and meaningful connection
دکتر سیگل تمرینات فراوان، شیوه های متحول کننده و ابزارهای ماهرانه ای را برای داشتن یک زندگی آگاهانه با آگاهی آگاهانه و ارتباط معنادار به ما پیشنهاد می کند.
Lama Surya Das

Talk of 'mindfulness' brings up images of monks spending years on end doing something mysterious. But Dr. Siegel shows how to bring the simple wisdom of acceptance and mindfulness into the everyday actions of ordinary living.
صحبت از «ذهن آگاهی» تصاویری از راهبان را به نمایش می گذارد که سال ها به انجام کاری مرموز می پردازند. اما دکتر سیگل نشان می دهد که چگونه می توان خرد ساده پذیرش و ذهن آگاهی را در اعمال روزمره زندگی معمولی وارد کرد.
Steven C. Hayes

قسمت هایی از کتاب توجه آگاهی (لذت متن)
به عنوان یک روان شناس بالینی زندگی مردم زیادی را مشاهده کرده ام و همه آنها زندگی را مشکل میدانستند ،البته بیماران من ممکن است بخش نامتعارفی از جامعه باشند مگر نه اینکه فقط مردم مسأله دار به دنبال روان درمانی هستند؟ با اینکه این حرف تا حدی درست است به گمانم بیشتر آنها پریشان تر از کسانی نیستند که در روان درمانی شرکت نمیکنند آنها فقط با انگیزه تر هستند و قادرند برای پریشانی خود کاری بکنند. از این گذشته ظاهرا همه دوستان همکاران و اعضای خانواده ام که به خوبی آنها را میشناسم چه تحت روان درمانی باشند چه نباشند زندگی را از نظر هیجانی دشوار می یابند. مشکل ما چیست؟ زندگی بسیار شگفت انگیز است جهان طبیعت و فرهنگ بشری به طرز حیرت آوری پیچیده و جالب است و با معیارهای تاریخی تقریبا تمام شهروندان کشورهای توسعه یافته زندگی مرفهی دارند. اکثر ما هرگز مصائبی را که در اخبار میبینیم مثل جنگ از دست دادن خانواده در فجایع طبیعی یا زنده ماندن در تصادفات مرگبار تجربه نکرده ایم با اینهمه میزان قابل توجهی استرس و رنج هیجانی را تجربه می کنیم. آیا واقعا ناراحت بودن ریشه تکاملی دارد؟ از یک جهت بله در انتخاب طبیعی امر مهم بقای گونه بوده است غرایز معین و تواناییهای هوشی که به پیشرفت گونه ما در طول چند میلیون سال کمک کرده برای ما به عنوان فرد پیامدهای نسبتا منفی زیادی داشته است.