کتاب کایزن

One Small Step Can Change Your Life
گام های کوچک معجزه آسا موفقیت با یک روش کوچینگی
کد کتاب : 101969
مترجم :
شابک : 978-6006899473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

یک گام کوچک برای تغییر زندگی
One Small Step Can Change Your Life
کد کتاب : 43063
مترجم :
شابک : 978-6227099782
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک گام کوچک برای تغییر زندگی اثر روبر مور

با این راهنمای اساسی به قلم "روبر مور"، هنر تغییرات بزرگ و پایدار را از طریق گام های کوچک و مستمر بیاموزید و زندگی خود را بدون ترس بهبود دهید.

"یک گام کوچک برای تغییر زندگی" ، توسط "روبر مور"، روانشناس و متخصص، نوشته شده است. بیاموزید چگونه با 7 قدم کوچک - از جمله نحوه فکر کردن به اندیشه های کوچک ، اقدامات کوچک و حل مشکلات کوچک - بر ترس و تعلل غلبه کنید تا به طور مداوم اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و اهدافی را که ظاهرا غیرقابل غلبه به نظر می آمدند، ناگهان شدنی ببینید.

این یک دانش غیر قابل انکار است: قدم های کوچک مقاومت داخلی مغز ما را در برابر رفتارهای جدید دور می زند. در طول این کتاب ، دکتر "روبر مور" همچنین نشان می دهد که چگونه می توان تغییر مجازی را تجسم کرد تا تغییرات واقعی با سهولت بیشتری حاصل شود، چرا جوایز اندک منجر به بازدهی کلان می شود و اینکه با توجه کردن به جزئیات کمی که اکثر ما از آن غافل هستیم ، چه کشفیات بزرگی صورت می گیرد. دستورالعمل های ساده ی او، مسیر شما را برای بهبود مستمر هر چیزی هموار می کند و این موارد از کاهش وزن تا ترک سیگار ، پرداخت بدهی یا غلبه بر کمرویی و ملاقات با افراد جدید، همه چیز را شامل می شود. "یک گام کوچک برای تغییر زندگی" طبق خرد دو هزار ساله ای نوشته شده که می گوید : "سفر هزار مایلی با یک قدم آغاز می شود". راهی وجود دارد که زندگی خود را بدون ترس و بدون شکست تغییر دهید و از نو شروع کنید و آن یک مسیر پیشرفت آسان و مداوم است که با این کتاب پیش رویتان قرار گرفته است.

کتاب یک گام کوچک برای تغییر زندگی

روبر مور
روبر مور مدیر علوم رفتاری برنامه اقامت عملی خانواده در مرکز پزشکی سانتا مونیکا UCLA و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی UCLA است.
دسته بندی های کتاب یک گام کوچک برای تغییر زندگی
نکوداشت های کتاب یک گام کوچک برای تغییر زندگی
This is a wonderful, very readable book that describes a peaceful and simple way of handling all the difficulties in our lives. You will breathe a sigh of relief as you read it.
این یک کتاب شگفت انگیز و بسیار خواندنی است که روشی صلح آمیز و ساده برای کنترل همه مشکلات زندگی ما را توصیف می کند. با خواندن آن نفس راحتی خواهید کشید.
Susan Jeffers, Ph.D., author of Feel the Fear and Do It Anyway

قسمت هایی از کتاب یک گام کوچک برای تغییر زندگی (لذت متن)
وقتی می خواهیم وضعیتی را تغییر دهیم، اغلب به شیوه ای روی می آوریم که طبق اصطلاح رایج در مدارس بازرگانی به آن راهکار نوآوری می گویند. این اصطلاح در اصل دربرگیرنده ی مفهوم تازگی و خلاقیت است، اما در بحث ما، منظور از نوآوری تغییری است بنیادی اما کوتاه مدت که به نحو چشمگیری زندگی ما را دگرگون کند. نوآوری سریع اتفاق می افتد، نقشی تعیین کننده دارد و تاثیرش از دیده ها پنهان نمی ماند. خلاصه این که هدف نوآوری دستیابی به نتایجی بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن است. این انگاره البته به ذهن همه ی ما آشناست. همه ی ما مایلیم تا تغییری در زندگی خود ایجاد کنیم، سعی هم کرده ایم. اما در دنیای شرکت ها و بازار کار، بسیاری از شگردهای نوآوری، هم پیامدهای منفی دارد و هم پیامدهای مثبت. پیامدهای منفی مانند اخراج تعداد فراوانی از کارگران با هدف بالابردن میزان سوددهی یا پیامدهای مثبت مانند سرمایه گذاری های کلان در جهت توسعه ی فناوری های نوین. آیا می توان در زندگی فردی نیز از روش هایی این چنین قاطع و مشخص بهره گرفت؟ بله، به شرط این که بتوانیم به بایسته های سخت گردن نهیم. به عنوان مثال، اگر ژولی شگرد نوآوری را می پذیرفت باید از برنامه ی ورزشی منظمی پیروی می کرد، زندگی اش را به شدت منضبط می کرد، برنامه ی کارهای هفتگی اش را از نو تنظیم می کرد و به رغم برنامه ای سنگین و طاقت فرسا، رنج خستگی های بیش تری را متحمل می شد و این درحالی بود که او در هفته ها و ماه های نخست، متحمل محرومیت و درگیر نبردهایی می شد که حاصل آن البته چشمگیر بود، اما به چه قیمتی؟ و تا چه هنگامی؟ آیا اصلا ژولی توان آغاز چنین اصلاحاتی را داشت؟