کتاب 101 روش برای رمانتیک بودن

101 ways to Romance
کد کتاب : 4342
مترجم :
شابک : 9789645885968
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 107
سال انتشار شمسی : 1385
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 101 روش برای رمانتیک بودن اثر باربارا دی آنجلیس

این متن با هدف تقویت تمام روابط در زندگی برای خوانندگان فراهم شده است. نویسنده نکات مختصری برای برقراری ارتباط موثرتر ، آری گفتن به عشق ، حفظ روابط سالم و موارد دیگر اشاره می کند.

تفاهم واقعی در یک ازدواج، فقط داشتن سمت و سو و هدف مشترک نیست، بلکه شامل سرعتهای مشابه در حرکت کردن نیز میباشد...

کتاب 101 روش برای رمانتیک بودن

باربارا دی آنجلیس
دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه ی تحول فردی یکی از بهترین ایده های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست. با...
قسمت هایی از کتاب 101 روش برای رمانتیک بودن (لذت متن)
ازدواج خود را مامن و سرپناه امنی قرار دهید تا در آن زخم های خود را التیام بخشید . به معشوق خود تکیه کنید و بگذارید که او نیز به شما تکیه کند تا بدین وسیله زخم های او نیز التیام یابد.

بگذارید کسانی را که دوستشان دارید بفهمند چقدر به آنان عشق می ورزید . هرگز این حقیقت را از آنان مخفی نکنید . هرگز کلمات محبت آمیز خود را برای آینده ای دور پس انداز نکنید . هیچ گاه عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید و هرگز آنان را که دوستشان دارید ترک نکنید .

هر روز 3 بار و هر بار به مدت 20 ثانیه ، به همسر خود عشق بورزید . خواهید دید که در طول روز ، همواره به یاد همسرتان خواهید بود . و در خود جاذبه ی بیشتری نسبت به او احساس خواهید کرد . به طوری که در انتظار عشق ورزیدن بیست ثانیه ای بعدی سر از پا نخواهید شناخت .

دست کم هفته ای یکبار ، اوقاتی را به تخلیه و حل و فصل تنش های روحی و احساسی تولید شده میان خود و معشوقتان اختصاص دهید . سپس تمامی حقیقت را در مورد احساساتتان با او در میان بگذارید . هر آنچه از رفتار و گفتار او را که تمام و کمال هضم و جذب نکرده اید ، دوباره مطرح کنید و به احساسات او نیز در این باره گوش فرا دهید