کتاب پیام ها

Messages
(مهارت های ارتباطی) ارتباط موثر با همسر، فرزندان، همکاران و افراد ناآشنا
کد کتاب : 45534
مترجم :
شابک : 978-6002002389
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیام ها اثر ماتیو مک کی

بسیاری از مردم تصور می کنند که ارتباطات برقرار کنندگان خوب دارای استعداد ذاتی برای صحبت کردن و گوش دادن به دیگران هستند، موهبتی که نمی توان آن را آموخت یا بهبود بخشید. واقعیت این است که مهارت‌های ارتباطی با تلاش و تمرین توسعه می‌یابند و یادگیری درک دیگران و بیان واضح‌تر ایده‌هایتان جنبه‌ های از زندگی شما را بهبود می‌بخشد.

کتاب پیام‌ها به خواننده کمک کرده است تا روابط بهتری با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و شرکای خود ایجاد کنند. شما مهارت‌های جدیدی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به طور موثرتر منتقل کنید و شنونده ی بهتری شوید. با خواندن کتاب پیام ها یاد بگیرید چگونه:

-زبان بدن را بخوانید
-مهارت های ارتباطی خود را با همسرتان را توسعه دهید
-مذاکره کنید و به حل و فصل اختلافات بپردازید
-با اعضای خانواده ارتباط برقرار کنید
-تعاملات گروهی را مدیریت کنید
-با کودکان صحبت کنید
- سخنرانی عمومی انجام دهید
-برای مصاحبه های شغلی آماده شوید
اگر بتوانید به طور موثر ارتباط برقرار کنید، تقریبا می توانید هر کاری را انجام دهید. خود را با مهارت های بین فردی مورد نیاز برای پیشرفت مسلح کنید.
کتاب پیام ها ( مهارت های ارتباطی) توسط محمدعلی رحیمی مبارکی ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات ارجمند منتشر کرده است.

کتاب پیام ها

ماتیو مک کی
دکتر ماتیو مک کی، استاد روانشناسی در موسسه رایت در برکلی، و نویسنده بیش از 30 کتاب روانشناسی حرفه ای و خودیاری است که در مجموع بیش از 3 میلیون نسخه به فروش رسیده است.وی بنیانگذار ناشر مستقل خودیاری، انتشارات New Harbinger است.وی به مدت بیست و پنج سال مدیر کلینیک خدمات روانشناسی هایت اشبری در سانفرانسیسکو بود.وی مدیر فعلی کلینیک CBT برکلی است.