کتاب هوش هیجانی به زبان آدمیزاد

Emotional Intelligence For Dummies
کد کتاب : 46398
مترجم : ساحل مهدوی
شابک : 978-9644083129
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 388
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هوش هیجانی به زبان آدمیزاد اثر استیون جی استاین

راهنمای مستقیم برای کنترل احساسات خود.

آگاهی از احساسات و کنترل آنها یکی از کلیدهای موفقیت در زندگی است. هوش هیجانی به زبان آدمیزاد به شما نشان می‌دهد که چگونه احساسات خود را کنترل کنید نه اینکه اجازه دهید احساساتتان شما را کنترل کنند! کشف کنید که چگونه توسعه ی هوش هیجانی شما می تواند روابط شما را با دیگران، در محل کار و خانه بیشتر کند. هوش هیجانی یک مهارت حیاتی برای موفقیت شغلی است و دکتر استین تمرینات عملی را برای توسعه ی این مهارت و دستیابی به اهداف حرفه ای و شخصی شما ارائه می دهد. او همچنین بینش های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه می توان هوش هیجانی را در تربیت کودکان و نوجوانان و تحقق شادی شخصی به کار برد، ارائه می دهد. کتاب هوش هیجانی برای آدمیزاد پر از حکایات پر جنب و جوش و توصیه های عملی است. کتابی ایده آل برای کسانی است که می خواهند احساسات خود را هوشمندانه کنند و در محل کار و خانه به سطح بالاتری برسند.
-احساسات خود را مدیریت کنید - احساسات خود را شناسایی کنید، تعیین کنید چه باورهایی باعث احساسات منفی می شوند و رفتارهای خود تخریبی را متوقف کنید.
-قدرت همدلی را کشف کنید - احساسات دیگران را از طریق نشانه های صورت و زبان بدن بخوانید و به آنها نشان دهید که احساسات آنها را درک می کنید.
-در کار پیشرفت کنید - شغلی را پیدا کنید که برای شما مناسب است، بر مشکلات و ترس ها غلبه کنید و مهارت های رهبری خود را توسعه دهید.
- روابط پرمعنا ایجاد و آن ها راحفظ کنید - کشف کنید که چگونه می توانید عصبانیت عاطفی شریک خود را کنترل کنید و احساسات را برای نزدیک تر شدن مدیریت کنید
-کودکی باهوش عاطفی تربیت کنید - خونسردی خود را با کودک خود حفظ کنید، کودکان خجالتی را درمان کنید، و کودک خود را کمتر تهاجمی و سرکش کنید.

کتاب هوش هیجانی به زبان آدمیزاد

استیون جی استاین
دکتر استیون جی استاین متولد 28 دسامبر 1950 ، یک روانشناس بالینی و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Multi-Health Systems (MHS) ، ناشر برجسته ارزیابی های معتبر علمی است. وی رئیس سابق بنیاد روانشناسی کانادا ، رئیس سابق انجمن روانشناسی انتاریو و استادیار سابق گروه روانپزشکی در دانشگاه تورنتو است. او در کالج مدیران کانادا تدریس می کند.
دسته بندی های کتاب هوش هیجانی به زبان آدمیزاد