کتاب بذرت را کجا می کاری؟

The seed
کد کتاب : 4651
مترجم :
شابک : 9789642365319
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

بذرهای موفقیت
The seed
(مهارت های زندگی:یافتن هدف و شادی در زندگی و کار)
کد کتاب : 40392
مترجم :
شابک : 978-6005138597
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بذرت را کجا می کاری؟ اثر جان گوردون

کتاب "بذرت را کجا می کاری؟" نوشته نویسنده معروف وال استریت جورنال "جان گوردون" میباشد که با محوریت یک زندگی هدفمند و شاد،داستانی را درباره همین موضوعات روایت میکند.

"جاش" شخصیت اصلی داستان "جان گوردون" است که در شرکتی بشدت تحت فشار است.او بدلیل چالش هایی که با رئیس،معاون و یا حتی کارمندان عادی دیگر دارد،به ستوه آمده و قصد ترک شرکت را دارد.اما ترک این شغل پیامد هایی برای او دارد.اما او تمام پیامد های این تصمیمش را بر عهده میگیرد زیرا بدنبال یافتن هدفش برای زندگی میگردد.

جاش به کشور دیگری سفر می کند ، جایی که با یک کشاورز خردمند ملاقات می کند که یک بذر و یک وعده به او می دهد، مکان مناسب برای کاشت بذر را پیدا کنید ، و هدف او مشخص خواهد شد.

"جان گوردون" در این کتاب به این پرسش پاسخ می دهد که چگونه هم در زندگی کاری و تجارتمان و هم در زندگی شخصی به معنای واقعی هدفمند، موفق و شاد باشیم. نویسنده در سی و دو فصل این کتاب، با آوردن نمونه هایی از زندگی واقعی افراد به بیان راه کارهایی برای موفق بودن در تمام زمینه های زندگی پرداخته است.

کتاب بذرت را کجا می کاری؟


ویژگی های کتاب بذرت را کجا می کاری؟

برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی

جان گوردون
جان گوردون نویسنده و گوینده آمریکایی در موضوعات رهبری، فرهنگ، فروش و کار تیمی است. گوردون با سازمانهای ورزشی متعددی ، مؤسسات دانشگاهی و شرکتهای مختلف از جمله لس آنجلس داجرز، دزدان دریایی پیتسبورگ، سن دیگو پادس، میامی هیت، اوکلاهما سیتی تندر، بولداگ دانشگاه جورجیا، ببر دانشگاه Clemson، دانشکده ورزشی دانشگاه نبراسکا، و Jacksonville Jaguars ، Philadelphia Eagles ، San Francisco 49ers ، Atlanta Falcons ، سوپ Campell ، Wells Fargo ، Northwestern Mutual ، Publix ، Southwest Airlines Air ، Bayer ، آ...
قسمت هایی از کتاب بذرت را کجا می کاری؟ (لذت متن)
انسان ها وظیفه دارند نسبت به هم نوعانشان و آفریده های دیگر خداوند نیز مهربان باشند. اگر انسان ها بیاموزند در زمان حال زندگی کنند و نسبت به همۀ مخلوقات خداوند مهربان باشند؛ زندگی شان بسیار پربارتر خواهد شد. انسان ها باید زندگی شان را ساده کنند و از پیچیده کردن هر موضوع یا موقعیتی به شدت بپرهیزند.

«تو در زندگی اهمیت داری. اگر اهمیت نداشتی، اکنون این جا روی این کره خاکی زندگی نمی کردی. زندگی تو به عاملی فراتر از خودت نیز مربوط می شود. تو باید بدانی که قرار است با دیگران روابطی سالم و سازنده داشته باشی. زندگی در این باره است که بدانی تو فقط ذره ای از کل هستی. زندگی درباره خود تو است و عملکرد تو نیز فقط به انتخاب خودت مربوط می شود» کتاب بذرت را کجا می کاری را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده است.

" او به حیاط خانه ی پدری اش رفت و دارما را در حال بازی کردن دید. دارما به سوی او آمد و او سرش را نوازش کرد. مدتی طولانی بود که او تا این اندازه پرانرژی به نظر نمی رسید. او اکنون می دانست که قرار است بذرش را کجا بکارد. همه ی این رویدادها برای او معنایی ویژه داشتند. در واقع گویا قرار بود او بذرش را در مکانی بکارد که شادترین دوره ی زندگی اش را در آن جا گذرانده بود و دوره ی دانشگاه نیز به راستی شادترین دوره ی زندگی او محسوب می شد. او با خودش گفت: ”پی ببر کجا شاد بودی و سپس نشانه هایی را برای آشکارشدن هدفت خواهی یافت.“"