کتاب موسیقی کلاسیک

The History of Classical Music For Beginners
قدم اول
کد کتاب : 49855
مترجم :
شابک : 978-6226843560
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 159
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب موسیقی کلاسیک اثر آر رایان اندریس

تاریخ موسیقی تقریبا به قدمت خود تمدن بشری است و در حالی که قرن‌ها در هنر و فرهنگ عامه نفوذ کرده است، هنوز هاله‌ای اسرارآمیز در اطراف خود دارد. اما نترسید - آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست، و هر کسی می تواند ریشه و تاریخ موسیقی کلاسیک غربی را بیاموزد.

کتاب موسیقی کلاسیک ، علاوه بر یادگیری نحوه بهتر درک (و لذت بردن از) موسیقی کلاسیک، به شما کمک می کند تا برخی از داستان های جالب تر و گاهی خنده دار تر موسیقی و آهنگسازان را بیاموزید. به عنوان مثال: آیا می دانستید که ژان باپتیست لولی در واقع بر اثر رهبری یکی از ساخته های خود درگذشت؟ ممکن است نام آواز گریگوری را شنیده باشید، اما آیا می دانستید که انواع مختلفی از سرود از جمله سرود آمبروسی و بیزانسی وجود دارد؟ و آیا شما همچنین می دانید که تنها بخش کوچکی از "موسیقی کلاسیک" حتی از نظر فنی کلاسیک است؟

این حقایق جالب و روشنگر و موارد دیگر را می‌توانید در کتاب موسیقی کلاسیک کشف کنید.

کتاب موسیقی کلاسیک

آر رایان اندریس
آر رايان اندريس استادیار موسیقی و مدیر فعالیت های گروهی در دانشگاه کلگیت است. وی همچنین به عنوان تنظیم کننده موسیقی کرال و ساز در سراسر کشور فعالیت می کند و تنظیمات وی توسط شنوندگان سراسر جهان شنیده شده است. وی همچنین نویسنده کتاب تاریخچه موسیقی کلاسیک برای مبتدیان است.