کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی

999 Secrets of feng shui
برای جذب انرژی عشق، ثروت و سلامتی
کد کتاب : 51654
شابک : 978-6001171949
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی اثر شهرزاد ابوالحسنی

اثر پیش رو کتابی است به قلم "شهرزاد ابوالحسنی" که در آن "۹۹۹ راز فنگ شویی" را "برای جذب انرژی عشق، ثروت و سلامتی" برملا می‌کند. فنگ شویی از قدیم‌الایام در کشورهای خاور دور نظیر چین، تایوان، ژاپن، تایلند، کره و مالزی اجرا ‌می‌شد. اما امروزه علاوه بر آسیای شرق در مناطق مختلف جهان، معماران و طراحان دکور و بسیاری از مردم عادی، از روش های فنگ شویی برای ارتقای خانه‌ها، ادارات و مکان‌های متنوعی استفاده می‌کنند. تکنیک‌های فنگ شویی برای تغییر یا تزئین خانه‌ها و ساختمان‌های از پیش ساخته شده نیز به منظور گردش انرژی و ارائه شادی و آرامش به مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند استفاده می‌شود.
فنگ شویی در ایران نیز رواج دارد. بسیاری از افراد به درستی یا عملی بودن فنگ شویی مشکوک هستند، اما با توجه به ایرادات متعدد مبنی بر خرافات و ناکارآمدی این علم، اگر دانش فنگ شویی واقعی نبود و نتایج مطلوب به همراه نداشت، پس چطور به این سطح دست پیدا کرده و با سرعتی باورنکردنی و انکارنشدنی در حال پیشرفت است؟
این دانش به سرعت پیشرفت کرده است تا جایی که اکنون به عنوان یک رشته علمی شناخته شده در دانشگاه های معتبر اروپا و غرب و خاور دور تدریس می شود. تجربیات استفاده از فنگ شویی نیز در نشریات معتبر به انتشار درآمده است و کتاب حاضر با عنوان "۹۹۹ راز فنگ شویی" به قلم "شهرزاد ابوالحسنی"، با بهره‌گیری از منابع گوناگون این اطلاعات را در اختیار خواننده‌ی ایرانی می‌گذارد و به او می‌آموزد که چطور فنگ شویی را "برای جذب انرژی عشق، ثروت و سلامتی" وارد سبک زندگی خود کند.

کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی

دسته بندی های کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی
قسمت هایی از کتاب ۹۹۹ راز فنگ شویی (لذت متن)
در ورودی اصلی یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه است. در اصلی دری است که بیش ترین رفت و آمد را از آن دارید. این در ممکن است در پشتی خانه باشد و یا دری که به پارکینگ خانه تان باز می شود. به هرحال بسیار مهم است که از چه دری رفت و آمد می کنید، زیرا قسمت اعظم انرژی خانه تان از همان قسمت وارد می شود و به قسمت های دیگر خانه می رود و در تمام اتاق ها پراکنده می شود و در زندگی افراد آن خانه تاثیر می گذارد. بنابراین اگر این قسمت به هم ریخته باشد، مانند دری که به یک پارکینگ به هم ریخته و کثیف که محل انبار کردن اشیا اضافی است، باز می شود، تاثیر مخربی بر روی انرژی ورودی و افراد آن خانه خواهد گذاشت. از نظر فنگ شویی در ورودی خانه مانند دهان خانه است. در فنگ شویی، موقعیت و جایگاه در ورودی بسیار مهم است. در ورودی، قسمتی است که خانه امن شما را از محیط بیرون جدا می کند. و از خانه شما محافظت می کند. اگر در ورودی، در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد، برای افراد آن خانه سلامتی، وفور نعمت و ثروت و خوشبختی و زندگی طولانی را به همراه می آورد. این مکان اولین جایی است که انرژی را متبرک می کند، پس برای پاکیزگی و زیبایی آن بکوشید. نکاتی که بهتر است در مورد در ورودی اصلی رعایت شود: همان طور که می دانید انرژی چی در جاهایی که نور وجود دارد بهتر جریان پیدا می کند و با توجه به این که قسمت عمده انرژی از طریق در ورودی وارد خانه می شود، پس باید جلوی در ورودی روشن باشد تا چی راحت تر بتواند به درون خانه وارد شود. دیوارهای این قسمت را با رنگ های روشن و براق رنگ آمیزی کنید تا ورودی روشن تر و بزرگ تر به نظر برسد و انرژی چی راحت تر بتواند وارد خانه شود. بهتر است شب ها به ویژه در زمستان چراغ های جلوی در ورودی روشن باشند.