کتاب تشکیل سبد سهام به روش وارن بافت

Creating a Portfolio Like Warren Buffett
کد کتاب : 52362
مترجم :
شابک : 978-6009798124
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب تشکیل سبد سهام به روش وارن بافت اثر جیوا راماسوی


راهنمای عملی سرمایه گذاری به روش وارن بافت
کتاب تشکیل سبد سهام به روش وارن بافت نشان می دهد که نویسنده معاملات واقعی جیوا راماسوامی با استفاده از اصولی که توسط وارن بافت استاد سرمایه گذاری ایجاد شده است، به موفقثیت رسیده است. توضیح واضح اینکه چگونه اصول بافت می‌تواند برای سرمایه‌گذاری‌های خاص مورد استفاده قرار گیرد. کتاب، برخلاف سایر راهنماهای سرمایه‌گذاری، به وضوح نحوه اعمال استراتژی‌های خروج بافت را در رابطه با حفظ یا فروش موقعیت‌ها توضیح می‌دهد.
این کتاب با ارائه یک نمای کلی از روش های بافت و نحوه به کارگیری آنها، یک چک لیست گام به گام تحقیقات سهام و راهنمای جامع سرمایه گذاری و مدیریت یک سبد سهام موفق است. این شامل دستورالعمل های دقیق برای آن است که بتوانید:

-محل جستجوی چشم انداز سهام را تعیین کنید
-با استفاده از چک لیست تحقیقات سهام، سهام را به طور کامل تحقیق کنید. با اطمینان تصمیمات خرید و فروش را بگیرید
-پورتفولیوی خود را به صورت تخصصی مدیریت کنید
با نمونه‌های خاص سهام، محاسبات واقعی، و نکات تخصصی، این کتاب راهنمای شما برای به کارگیری دانش بازار یک افسانه سرمایه‌گذاری است.

کتاب تشکیل سبد سهام به روش وارن بافت

جیوا راماسوی
جیوا راماسوی (JEEVA RAMASWAMY) شریک مدیریت GJ Investment Funds ، یک صندوق سرمایه گذاری با الگوی مشارکت اولیه 1950 بوفت است که بازدهی سالانه بیش از 72 درصد (خالص به سرمایه گذاران) ارائه می دهد. وی در بررسی سرمایه گذاری جایگزین بین المللی و hedgefundexchange.net نمایه شده است. وی پیش از پیوستن به صندوق های سرمایه گذاری GJ ، مدیر عامل شرکت Miracle Software Inc ، یک شرکت فناوری اطلاعات و راه حل ها بود.