کتاب اقتصاد

Economics: A Very Short Introduction
کد کتاب : 36399
مترجم :
شابک : 978-9642090990
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اقتصاد اثر پارتا داسگوپتا

در کتاب اقتصاد ، یک مرجع شناخته شده بین المللی در اقتصاد، مقدمه ای محکم از مفاهیم اساسی خود، از جمله کارایی، برابری، پایداری، تعادل پویا، حقوق مالکیت، بازارها، و کالاهای عمومی را به خوانندگان ارائه می دهد. در سرتاسر، او ارتباط اقتصاد با زندگی روزمره را برجسته می‌کند و یک کاوش بسیار انسانی از یک موضوع فنی ارائه می‌کند. داسگوپتا موضوعات پایداری مانند رشد جمعیت، محیط زیست و فقر را پوشش می دهد. برای مثال، او بررسی می‌کند که چگونه مشکلات جمعیتی جهان در سطح محلی، ملی و بین‌المللی بر ما تأثیر می‌گذارد.

علم اقتصاد این ظرفیت را دارد که به ما بینش عمیقی در مورد برخی از وحشتناک ترین مشکلات زندگی ارائه دهد. در اینجا، داسگوپتا فراتر از اصول اولیه است تا تأثیرات ذاتی خود را بر تاریخ، فرهنگ و سبک زندگی ما نشان دهد.

کتاب اقتصاد

پارتا داسگوپتا
پارتا داسگوپتا متولد 17 نوامبر 1942 ، یک اقتصاددان هندی-انگلیسی است که استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه کمبریج انگلستان است. او همچنین عضو کالج سنت جان ، کمبریج ، و استاد مدعو در کالج جدید علوم انسانی لندن است. او در داکا متولد شد و در واراناسی هند بزرگ شد. فرزند اقتصاددان مشهور آمیا کومار داسگپتا است. وی با کارول داسگوپتا که روان درمانگر است ازدواج کرده است.
نکوداشت های کتاب اقتصاد
Engaging
درگیر کننده
CHOICE

قسمت هایی از کتاب اقتصاد (لذت متن)