کتاب ایکیگای

Ikigai
دلخوشی های کوچک زندگی
کد کتاب : 52537
مترجم :
شابک : 978-6227383034
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 77
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب ایکیگای اثر یوکاری میتسوهاشی

ایکیگای یک مفهوم سنتی ژاپنی است که شادی در زندگی را تجسم می بخشد. این اساسا دلیل بیدار شدن شما در صبح است. این کتاب در مورد یافتن ایکیگای خود - شناسایی هدف یا اشتیاق خود و استفاده از این دانش برای دستیابی به شادی بیشتر در زندگی است. ایکیگای شما نباید یک جاه طلبی بزرگ یا هدف زندگی بسیار اصیل باشد - می تواند چیزی ساده و فروتنانه باشد، مانند مراقبت از باغ یا راه رفتن سگتان.

یوکاری میتسوهاشی پس از بزرگ شدن در ژاپن، دست اول درک می کند که ایکیگای برای مردم ژاپن چه معنایی دارد. او که اکنون در لس آنجلس زندگی می کند، این کتاب را برای معرفی مفهوم سنتی به مخاطبان جدید نوشته است. این کتاب «یک اندازه برای همه» نیست. درعوض، ایکیگای شما را تشویق می‌کند که به جزئیات زندگی‌تان نگاه کنید و از لحظه‌های روزمره قدردانی کنید، زیرا یاد می‌گیرید که ایکی‌گای شخصی خود را شناسایی کنید. این کتاب شامل مطالعات موردی از طیف وسیعی از افرادی است که ایکی‌گای خود را به اشتراک می گذارند، از ورزشکاران گرفته تا نویسندگان و افراد تجاری.

با فلسفه ساده و با طراوت و مفاهیم رهایی بخش، این کتاب به زیبایی ارائه شده راهنمای شما خواهد بود که بارها و بارها به آن بازگردید.

کتاب ایکیگای

یوکاری میتسوهاشی
یوكاری روزنامه نگار و نویسنده مستقلی در لس آنجلس است. وی در توکیو بزرگ شد و بیشتر دوران کودکی خود را در ژاپن گذراند و قبل از اینکه با خانواده اش به نیویورک برود، زندگی کرد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کیو در سال 2012، به عنوان مترجم و نویسنده مستقل کار کرد. در همان زمان وی وبلاگ خود را با نام TechDoll.jp راه اندازی کرد. در حالی که بیشتر نویسندگی های او به زبان ژاپنی است، کارهای وی همچنین در وب سایت BBC World برجسته شده است.