کتاب قواعد تربیت کودک نوپا

Toddler Discipline for Every Age and Stage
کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان
کد کتاب : 54426
مترجم :
شابک : 978-6226665452
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب قواعد تربیت کودک نوپا اثر اوبری هارجیس

برخلاف افسانه ها، هیچ چوب جادویی یا طلسمی وجود ندارد که بتواند شما را به خوبی و خوشی به پایان داستان برساند. با این حال، کتاب حاضر نقشه راهی است که مسیر رشد طبیعی فرزندتان را نشان می دهد.
بدون تردید شما دوست دارید کودکی خوش رفتار داشته باشید. حتی ممکن است از سوی اعضای خانواده، دوستان و غریبه هایی که در خیابان می بینید، تحت فشار باشید تا مطمئن شوید کودک تان مودب و ساکت است. خبر خوب این که شما می توانید کودکی خوش رفتار داشته باشید و خبر بد نیز این است که همیشه نمی توانید کودکی خوش رفتار داشته باشید. با توجه به ماهیت رشد مغز انسان، فرزندان ما برای آن که یاد بگیرند چگونه با دیگران رفتاری محترمانه داشته باشند و حالت های عاطفی خودشان را کنترل کنند، به زمان، صبر و راهنمایی نیاز دارند.
کتاب حاضر با ارائه قواعد تربیتی به شما کمک می کند تا بتوانید نیازهای اساسی فرزندتان به عشق، سلامتی و امنیت را برآورده کنید و...

کتاب قواعد تربیت کودک نوپا

اوبری هارجیس
اوبری هارجیس، مربی والدین و یک مشاور آموزشی است که بیشتر به دلیل رویکرد همدلانه و قدردانی از جادوی کودکی شهرت دارد. وی به عنوان بنیانگذار موسسه رشد کودک ردوودز، مربیان والدین است و دوره های آنلاین تکنیک های انضباط دلسوزانه و آموزش مونته سوری را ایجاد می کند. اوبری با همسر و دو فرزندش در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا زندگی می کند.