کتاب عالی و فوق العاده باش

So Good They Can't Ignore You
تا تو را نادیده نگیرند (راهکارهای دستیابی به رضایت شغلی)
کد کتاب : 55153
مترجم :
شابک : 978-6226594417
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب عالی و فوق العاده باش اثر کال نیوپورت

همه ی ما بارها و بارها شنیده ایم، افرادی که به دنبال علاقه و اشتیاق خود بروند موفق خواهند بود. اما نیوپورت در اثر خود چیزی کاملا جدید و تا حد زیادی متناقض با این مسئله را عنوان کرده است، او از زاویه ای دیگر به مبحث اشتیاق و علاقه پرداخته، در حقیقت کال نیوپورت از تلاش برای خلق عشق و علاقه نسبت به حرفه ای که در آن فعالیت می کنیم سخن می گوید، از نحوه ی انجام کارمان و از تاثیری که تلاش برای بهترین بودن در هر زمینه ای که در آن مشغول به فعالیتیم بر ارتقای شغلی و موفقیت مان می گذارد.
این اثر باور ذهنی و نحوه تفکر ما را درباره ی کسب و کار ایده آل تغییر می دهد و تعریفی جدید از رضایت مندی در ما خلق می کند، تعریفی که فرصت رشد و توسعه را در اختیار ما قرار می دهد، فارغ از نوع کاری که به آن مشغولیم.

کتاب عالی و فوق العاده باش

کال نیوپورت
کال نیوپورت که استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون است، در زمینه نظریه سیستم های توزیع شده تحقیق می کند. علاوه بر کارهای دانشگاهی، در زمینه تعامل و اندر کنش بین فرهنگ و تکنولوژی می نویسد.کال نیوپورت تاکنون 6 کتاب نوشته که آخرین آنها، کتاب پرفروش «مینیمالیسم دیجیتالی؛ انتخاب یک زندگی متمرکز در یک جهان پر سروصدا» است. معروف ترین کتاب او یعنی کتاب «کار عمیق» از سال 2017 تاکنون، همواره مورد توجه و استقبال خوانندگان و منتقدین بوده است.کارهای او که به بیش از 25 زبان دنیا ت...