کتاب هر طور راحتی

You Do You
(چطور خودمان باشیم و هر طور می خواهیم زندگی کنیم)
  • 25 % تخفیف
    160,000 | 120,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 15379
مترجم :
شابک : 978-6226594073
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هر طور راحتی اثر سارا نایت

اینکه انسان بخواهد خودش باشد باید به نظر آسان بیاید ، با این وجود بسیاری از ما برای زندگی به جای دیگران خودمان را از زندگی واقعی محروم می کنیم. به جای اینکه احساس بزرگ بودن و مسئولیت پذیری کنیم ، احساس کمبود و خود کم بینی می کنیم.

آیا این مسئله درباره ی شما هم صدق می کند؟ هر طور راحتی که پرفروش ترین کتاب سارا نایت است یک جمله ی ساده برایتان دارد:
وقت آن است که شادی و آرامش مان را در اولویت قرار بدهیم. نگذاریم دیگران به ما بگویند چه کاری انجام بدهیم، چطور انجامش بدهیم و اصلا چرا باید انجامش بدهیم. نترسید! بدون از دست دادن دوستان و آشنایان هم می توان این کار را کرد. سارا نایت بدیهیات غیرمنطقی جامعه را به چالش می کشد؛ می گوید که چطور می توان آن چه را که دیگران نقطه ضعف می دانند به نقطه ی قوت تبدیل کرد. یاد آوری می کند که خوش برخوردی همیشگی وظیفه ی ما نیست و تشویق مان می کند که بدبین ها و حسودان را ساکت کنیم، به خود واقعی مان پروبال بدهیم و خطر کنیم.

کتاب هر طور راحتی

سارا نایت
سارا نایت، ویراستار و نویسنده ای آمریکایی است که در بروکلین کار می کند. او دانش آموخته ی دانشگاه هاروارد است و سابقه ی همکاری با برترین نهادهای انتشاراتی نیویورک را دارد. نایت در سال 2015 به منظور صرف وقت بیشتر برای نویسندگی، سمت ویراستاری خود در نهادهای انتشاراتی را رها کرد.
نکوداشت های کتاب هر طور راحتی
Knight's point is to encourage her readers to embrace themselves as they are, warts and all... She gives her readers permission not to care too much about always doing their best on the job because, as she reveals, she knows what it is to be a perfectionist.
نایت خوانندگانش را ترغیب کند که خودشان را در آغوش بگیرند ، با وجود همه کاستی هایشان ... او به خوانندگان خود این اجازه را می دهد که بیش از حد مراقب این نباشند که همیشه در انجام کار بهترین باشند زیرا او فاش می کند که هیچ انسانی کامل نیست.
New Yorker New Yorker

[In] You Do You, Knight shoots down in flames all the stuff you think you need to care about, giving you permission to rid yourself of all outside influences, obligation, and expectations.
در کتاب هر طور راحتی تمام چیزهایی را که فکر می کنید باید به آنها اهمیت دهید ، به شعله های آتش می اندازد و به شما اجازه می دهد تا خود را از همه تأثیرات ، تعهدات و انتظارات خارج کنید.
Pool

قسمت هایی از کتاب هر طور راحتی (لذت متن)
سنت دشمن خودخواهی ست؛ چرا که به پیشینیان این اجازه را می دهد که به جای ما تصمیم بگیرند. هیچ حق انتخابی ندارید، چه برسد به اینکه بخواهید «بیش از حد» به خودتان برسید. در ماه ژوییه هر سال باید یک هفته را توی کلبه ای در جنگل سر کنید چون پدر و مادرتان، و پدر و مادرشان، این کار را می کردند. شما الان دیگر بزرگ سالی هستید که علاقه ی شدیدی به نوکی دارد و سواحل آمالفی را به کوهستان کتسکیل ترجیح می دهد، پس شاید وقت آن باشد که سنت خودتان را پایه گذاری کنید و دیگران را با آن آزار بدهید. به این می گویند «این به آن در». ولی شما که هیولا نیستید، یادتان است؟ پس وقتی سنت جدیدی را می سازید به نام وقت آزادم را هرطور که بخواهم سپری می کنم، می توانید خانواده تان را هم با سوغاتی های خوبی در سنت تان شریک کنید.