کتاب بدون ترس سخنرانی کن

Speak With No Fear
  • 15 % تخفیف
    125,000 | 106,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 64390
مترجم : زینب احمدی
شابک : 978-6226594479
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بدون ترس سخنرانی کن اثر مایک اکر

با این کتاب بر ترس خود غلبه کنید و صحبت کردن خود را تقویت کنید!

وقتی به سخنرانی در جمع فکر می کنید، عصبی، مضطرب یا حتی غرق عرق می شوید؟

آیا ترجیح می‌دهید هیچ‌وقت سخنرانی ارائه نکنید؟

آیا می خواهید در ارتباطات خود و فراتر از آن اعتماد به نفس کسب کنید؟

این کتاب می تواند به شما کمک کند. دیگر لازم نیست بترسید. لازم نیست اجازه دهید اضطراب ارتباطی شما را از اهدافتان دور کند. در حالی که این کتاب استراتژی های پیشرفته ای را برای تسلط بر بازی صحبت کردن ارائه می دهد، به شما امکان می دهد وارد بازی شوید و شروع کنید.

از طریق این کتاب شما 7 استراتژی را یاد خواهید گرفت که می توانید از امروز شروع کنید. این استراتژی ها به شما دیدگاه جدیدی می دهند، شما را آماده می کنند و اقداماتی را برای تمرین به شما می دهند. با اجرای این استراتژی ها، ترس شما شروع به محو شدن خواهد کرد.

وقتی سخنرانی‌های TED را تماشا می‌کنید یا خودتان را با همکاران ماهری که ارائه می‌دهند مقایسه می‌کنید، می‌تواند به راحتی به نظر برسد که همه سخنرانان با استعدادی هستند. در دام مقایسه پرهزینه گرفتار نشوید. در عوض، برای بهبود توانایی خود و غلبه بر ترس خود اقدام کنید.

اگر در صحبت کردن مشکل دارید، ابتدا متوجه شوید که تنها نیستید. سخنرانی عمومی ترس شماره 1 در آمریکا است. تو تنها نیستی.

میلیون‌ها نفر از این‌که روی صحنه بروند و با جمعیتی صحبت کنند، بیش از آن‌که از مرگ می‌ترسند، وحشت دارند. علاوه بر این، اگر می خواهید در این دنیا موفق شوید، یک تجربه اجتناب ناپذیر است. شاید این یک ارائه تجاری برای مسیر شغلی شما، سخنرانی در مدرسه یا نان تست در عروسی بهترین دوست شما باشد. ترس از صحبت کردن شما را فرا گرفته است. با این حال دیگر این ترس لازم نیست ادامه داشته باشد.

کتاب بدون ترس سخنرانی کن

مایک اکر
مایک آکر یک مربی رهبری، نویسنده و سخنران با بیش از 20 سال تجربه در سخنرانی، توسعه رهبری و مدیریت سازمانی است.مایک که به اعتبار، شوخ طبعی و حضور جذاب خود معروف است، در تقویت آگاهی شخصی و سازمانی تخصص دارد و به مشتریان اجازه می دهد مسیر رشد شخصی خود را ایجاد کنند. رویکرد او جدی، آگاهانه و کل نگر است که منجر به تعادل رضایت بخش تری در کار و زندگی می شود. تخصص او در ارتباطات و رهبری باعث جذب سیاستمداران، کارآفرینان تجاری، رهبران آموزشی و مدیران اجرایی شده است.
نکوداشت های کتاب بدون ترس سخنرانی کن
I have read so many books on the subject of public speaking & find 'Speak With No Fear' by Mike Acker, a refreshing one to read. Mike starts by reassuring us that we are not alone in our fear of public speaking. This kind of fear and doubt can be debilitating.
من کتاب های زیادی در موضوع سخنرانی عمومی خوانده ام و «بدون ترس سخنرانی کن» نوشته مایک آکر را کتابی با طراوت برای خواندن می دانم. مایک با اطمینان دادن به ما شروع می کند که در ترس از سخنرانی در جمع تنها نیستیم. این نوع ترس و شک می تواند ناتوان کننده باشد.
Monica Rubombora

His strategies for becoming a more proficient, less anxious communicator are useful whether you're leading a four-person meeting or stirring the hearts of thousands.
استراتژی های او برای تبدیل شدن به یک ارتباط دهنده ماهرتر و کمتر مضطرب مفید است، چه در یک جلسه چهار نفره سخنرانی کنید و چه در جمعی 1000 نفره.
Rhett Power

قسمت هایی از کتاب بدون ترس سخنرانی کن (لذت متن)