کتاب عشق ورزی جسورانه

Loving Bravely
(چگونه با شناخت بهتر خود عشقی را که انتظار دارید دریافت کنید)
کد کتاب : 79015
مترجم : محمدامین محمودی
شابک : 978-6227585780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 31 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق ورزی جسورانه اثر الکساندرا اچ سالومون

عشق واقعی از تو شروع می شود برای جذب یک شریک زندگی و ایجاد یک رابطه صمیمی سالم، ابتدا باید شریک خوبی برای خود شوید. این کتاب بیست درس ارزشمند را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند سلامت عاطفی و روانی خود را کشف کرده و به آن متعهد شوید تا بتوانید در عشق آماده، انعطاف‌پذیر و مطمئن باشید.
بسیاری از ما وارد روابط عاشقانه پر از توقع و امید می شویم، اما به شدت از این موضوع ناامید می شویم که شریکی که انتخاب کرده ایم، انسانی معیوب با روان رنجوریها، تاریخچه و خواسته های خودش است. بیشتر روابط به این دلیل پایان می‌یابد که یک یا هر دو نفر کار درونی لازم برای توسعه خودآگاهی و مسئولیت تجارب خود را انجام نداده‌اند. همه ما شنیده‌ایم که «شما نمی‌توانید کسی را دوست داشته باشید مگر اینکه خودتان را دوست داشته باشید»، اما در میان حواس‌پرتی‌های زندگی و افسانه عشق کامل و عاشقانه، دقیقا چگونه این کار را انجام می‌دهید؟
الکساندرا اچ. سولومون، روانشناس، پروفسور و کارشناس روابط، در این کتاب، ایده خودآگاهی رابطه‌ای را معرفی می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا تاریخچه شخصی خود را بررسی کنید تا درک درستی از الگوهای ارتباطی خود و همچنین نقاط قوت و ضعف خود در روابط به دست آورید. با انجام این کار، فراتر از مفاهیم افسانه ای عاشقانه، یاد خواهید گرفت که واقعا به چه چیزی نیاز دارند. و با حفظ یک تمرکز ثابت اما ملایم روی خود، بهترین پایه ممکن را برای ایجاد یک ارتباط عاشقانه ایجاد خواهید کرد.
با درک تجربیات روابط گذشته خود، پرورش حس قوی خودآگاهی، و تعیین اینکه واقعا در یک شریک عاشقانه چه می‌خواهید، می‌توانید عشق سالم و پایداری را که قلبتان می‌خواهد پیدا کنید.

کتاب عشق ورزی جسورانه

الکساندرا اچ سالومون
دکتر الکساندرا اچ. سولومون، روانشناس بالینی دارای مجوز در موسسه خانواده و استادیار بالینی در گروه روانشناسی در دانشگاه نورث وسترن است. سالومون ساختن روابط عاشقانه و پایدار: ازدواج 101 را آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب عشق ورزی جسورانه
What a wonderful exploration into the language of intimacy, relationships, and love!
چه کاوش شگفت انگیزی در زبان صمیمیت، روابط و عشق!
Shefali Tsabary

As modern dating increasingly gets reduced to a narrow set of online search algorithms, Alexandra H. Solomon wisely implores readers to turn off the noise, tune into our authentic selves, and cultivate a deeper sense of relational self-awareness.
همانطور که دوستیابی مدرن به طور فزاینده ای به مجموعه محدودی از الگوریتم های جستجوی آنلاین کاهش می یابد، الکساندرا اچ. سولومون عاقلانه از خوانندگان التماس می کند که سر و صدا را خاموش کنند، خود واقعی ما را هماهنگ کنند و حس عمیق تری از خودآگاهی رابطه ای را پرورش دهند.
Ian Kerner, PhD, LMFT

قسمت هایی از کتاب عشق ورزی جسورانه (لذت متن)
اولین شکلی که شما از رابطه زناشویی دیده اید به رابطه والدینتان با یکدیگر مربوط می شود. این امر صرف نظر از ساختار و کیفیت این رابطه برای همه صادق است: رابطه صمیمی و عاشقانه، صمیمی اما ناسالم و رابطه بحرانی. حتی اگر والدینتان با یکدیگر رابطه عاشقانه ای نداشته اند، بازهم رابطه شان اولین شکلی بوده است که شما از عشق مشاهده کرده اید، چون فقدان عشق هم می تواند روی زندگی تان اثر بگذارد. شما با نگاه کردن به چگونگی مدیریت روابط عاشقانه ، از طریق افراد بزرگسال پیرامونتان عشق را آموخته اید. برخی از این آموخته ها آگاهانه و اکثرشان ناخودآگاه بوده اند.