کتاب آیین دوست یابی

How to Win Friends and Influence People
چگونه می توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد
  • 20 % تخفیف
    295,000 | 236,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 56428
مترجم :
شابک : 978-9642249817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 355
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

شما می توانید به دنبال شغلی که می خواهید بروید - و آن را بدست آورید!

شما می توانید شغلی را که دارید بر عهده بگیرید و آن را بهبود بخشید!

شما می توانید هر موقعیتی را بپذیرید - و کاری کنید که برای شما کار کند!

توصیه های محکم و آزمایش شده دیل کارنگی، افراد بی شماری را در نردبان موفقیت در زندگی تجاری و شخصی خود بالا برده است. یکی از پیشگامانه‌ترین و جاودانه‌ترین کتاب‌های پرفروش در تمام دوران، چگونه می‌توان دوستانی را به دست آورد و افراد را تحت تأثیر قرار داد.

کتاب آیین دوست یابی به شما آموزش می‌دهد:

-شش راه برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند

-دوازده راه برای جذب مردم به طرز فکر شما

-نه راه برای تغییر افراد بدون برانگیختن خشم

و خیلی بیشتر از این ها!

با کتاب آیین دوست یابی به حداکثر پتانسیل خود دست یابید.
این یک کتاب ضروری برای قرن بیست و یکم با فروش بیش از 15 میلیون نسخه است!

این کتاب شامل سه بخش است و بخش های آن به ترتیب عبارتند از: اصول اساسی رفتار با مردم، شش راه برای کسب محبوبیت در میان مردم و دوازده شیوه برای آن که دیگران را با خود همراه سازید. هر یک از بخش های کتاب خود به فصل های دیگری تقسیم شده است که مباحثی چون شیوه ی دشمن تراشی و جلوگیری از آن، ملایمت و مهربانی به جای خشم، راز بزرگ سلوک و معاشرت با مردم . ... را پوشش می دهد.

کتاب آیین دوست یابی

دیل کارنگی
دیل کارنگی نویسنده، مشاور وسخنران سرشناس اهل آمریکاست. دیل کارنگی درس هایی را در زمینه ی پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی توسعه بسیاری داد. او در یک خانواده ی فقیر و کشاورز در میسوری به چشم به جهان گشود. در سال ۱۹۱۲ وارد انجمن مسیحیان جوان در نیویورک شد تا در کلاس های سخنرانی آنجا شرکت کند. او کوشش می کرد به دیگر شرکت کنندگان، از طریق سخنرانی، اعتماد به نفس و تفکر مثبت بدهد. بعدها او در کالج ایالتی آموزگاران وارنزبرگ، میسوری مشغول به تحصیل شد. وارن بافت یکی از ثروتمند ترین مردان جهان و بسیاری ...
قسمت هایی از کتاب آیین دوست یابی (لذت متن)
کرولی در پشت مبل بزرگی سنگر گرفته و مرتب به پلیس تیراندازی می کرد. هزاران نفر تماشاچی با شور و هیجان نظاره اگر این نبرد بودند. زیرا تا آن زمان کسی چنین واقعه ای را به چشم ندیده بود. مارونی، رئیس پلیس بعد از دستگیر شدن قاتل در بیانیه ای اظهار داشت: «این مرد از جنایتکارانی است که من تا به حال در تاریخ نیویورک به قساوت و خونخواری او ندیده ام. چون مثل آب خوردن آدم می کشد.» اکنون ببینیم کرولی دوطپانچه ای در مورد خودش چه فکری می کرد. من از این موضوع اطلاع دارم. در همان زمانی که از زمین و هوا بر سرش گلوله می بارید او داشت نامه ای برای کسانی که احتمالأ جسد او را پیدا خواهند کرد می نوشت و قطرات خونی که از جراحتی که روی بازویش ایجاد شده بود بر کاغذ نامه می چکید. کرولی در این نامه نوشت: «در این سینه قلبی خسته ولی مهربان می تپد که هرگز نخواسته به کسی آسیب وارد کند.» اما چندی قبل، پیش از این حادثه، کرولی در یکی از جاده های خارج شهر اتومبیل خود را در کناری نگه داشته بود و با نامزد خود مشغول صحبت کردن بود که ناگهان پلیسی سروکله اش ظاهر می شود و به اتومبیل آن ها که کنار جاده توقف کرده بود مشکوک می شود. جلو می رود و از راننده می خواهد گواهی نامه ی خود را نشان دهد.